wtorek, 14 lipca 2015

Jak przygotować swoje ciało na wakacje? | Kosmetyki, które Ci w tym pomogą!


Cześć, jeśli zastanawiacie się jakich kosmetyków używać aby przygotować trochę nasze ciało na wakacje, kiedy będziemy pokazywać się w tłumie ubrane w bikini itp. ten post jest dla Was.
Zapraszam na recenzję moich kosmetycznych pomocników!





W tym roku używam balsamu antycellulitowego o efekcie rozświetlającym oraz ujędrniającego serum od firmy AA.
Jest to przydatny zestaw szczególnie dla osób, które nie mają czasu na ćwiczenia oraz dla tych, które wyjeżdżają na wakacje, plażę i chcą świetnie wyglądać.





AA SlimLine 5HD Antycellulitowy balsam rozświetlający do ciała




Balsam znajduje się w poręcznej dużej tubce z praktycznym zamknięciem typu klik.
Przeznaczony jest do użytku na całym ciele w celu zredukowania cellulitu.


Składniki:






Aqua, Ethylhexyl Stearate, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Cetearyl Alcohol, PEG-100 Stearate, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Glycine Soja (Soybean) Oil, Dimethicone, Trideceth-6, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Caffeine, Hydrogenated Vegetable Oil, Centella Asiatica Extract, Equisetum Arvense Extract, Paullinia Cupana Seed Extract, Carnitine, Propylene Glycol, Acrylamide/Sodium Acrylate Copolymer, Calcium Aluminium Borosilicate, Mica, Allantoin, Citric Acid, , Silica, Tin Oxide, Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491), Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum.

Kolor: pomarańczowy
Konsystencja: dość gęsta
Zapach: pomarańczy
Pojemność: 200 ml
Cena: ok. 16 zł
Dostępność: http://sklep.kosmetykiaa.pl/product-pol-380-AA-SLIMLINE-5HD-Rozswietlajacy-balsam-antycellulitowy-do-ciala.html












Balsam ma przyjemną kremową formulę, która dość szybko się wchłania, nie pozostawiając przy tym tłustego filmu. Sam moment nakładania kosmetyku jest bardzo miły, towarzyszy mu przyjemny zapach pomarańczy. Osobiście zapach kojarzy mi się z dzieciństwem, kiedy to w upalne dni pijało się oranżadę pomarańczową w proszku rozpuszczoną w szklance zimnej wody, zapach jest identyczny.
Balsam ma w sobie male rozświetlające drobinki,  które ciekawie mienią się na skórze, wygląda to bardzo ładnie i nie jest to jakiś tandetny, sztyczny efekt wręcz delikatny i bardzo efektowny. Skóra dzięki temu jest ładnie rozświetlona, rozpromieniona.
Balsam stosuję głownie na pośladki, uda i brzuch. Po dłuższym czasie używania zauważyłam pewne ujędrnienie skóry w tych partiach ciała.
Skóra po dłuższym czasie używania tego balsamu jest zdecydowanie milsza w dotyku oraz gładsza.
Kosmetyk nie uczulił mnie oraz nie podrażnił skóry.


Kolejnym kosmetykiem, który używałam w duecie z powyższym balsamem to 

AA SlimLine 5HD Serum ujędrniająco-wygładzające na ramiona i łokcie.


Balsam tak samo jak powyższy znajduje się w poręcznej tubce z praktycznym zatrzaskiem.




Składniki:



Aqua, Glycerin, Glycine Soja (Soybean) Oil, Ethylhexyl Stearate, Glyceryl Stearate, Paraffinum Liquidum, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, PEG-100 Stearate, Cetyl Alcohol, Dimethicone, Citrus Limon (Lemon) Fruit Extract, Paullinia Cupana Seed Extract, Equisetum Arvense Extract, Centella Asiatica Extract, Caffeine, Carnitine, Allantoin, Acrylamide/Sodium Acrylate Copolymer, Tocopheryl Acetate, Propylene Glycol, Ethylhexylglycerin, Benzophenone-4, Cetearyl Alcohol, Phenoxyethanol, Trideceth-6, Parfum.



Kolor: biały
Konsystencja: dość gęsty
Zapach: neutralny
Pojemność: na zdjęciu 100 ml
Cena: ok. 16 zl za 200 ml
Dostępność: http://sklep.kosmetykiaa.pl/product-pol-381-AA-SLIMLINE-5HD-Serum-ujedrniajaco-wygladzajace-ramiona-i-lokcie.html


Nigdy nie słyszałam o istnieniu specjalnego balsamu dla łokci i ramion a tu proszę!
Powyższy kosmetyk jest fajnym zamiennikiem dla tradycyjnego balsamu ujędrniającego, który ma działać na cale ciało a w okolicach łokci, gdzie skóra wymaga większej uwagi, jest za słaby.
Szczególnie testom poddałam moje łokcie. Zawsze się na nich opieram, podpieram brodę i nigdy o nie nie dbałam, dlatego też skóra w tym miejscu była często sucha i nie wygadała ciekawie.
Po dłuższym czasie używania balsamu SlimLine 5 HD przeznaczonego do łokci i ramion zauważyłam znaczne polepszenie się stanu skory na łokciach.
Skóra jest gładsza, zdrowsza, jakby bardziej nawilżona.
Ze skórą na ramionach nigdy szczególnych problemów nie miałam ale w tych miejscach również dostrzegłam nawilżenie, wygładzenie oraz ujędrnienie.
Balsam szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy. Ponadto kosmetyk nie uczulił mnie i nie podrażnił.




Używacie jakiś kosmetyków ujędrniających do ciała?
Co sądzicie o moich kosmetycznych pomocnikach w walce z pięknym ciałem?


Pozdrawiam
nutkowa

8 komentarzy:

  1. Ten post spadł mi z nieba, właśnie planuję wakacje, więc w stu procentach wpisuję się w ten temat :) Zainteresował mnie AA SlimLine 5HD Antycellulitowy balsam rozświetlający do ciała, który chętnie wypróbuję :)
    Pozdrawiam serdecznie, Ania z bloga napiszę nam życie! :) Klik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba balsamy są bardzo ciekawym produktem w sam raz na poprawę wyglądu skóry;)

      Usuń
  2. Nigdy nie stosowalam tych balsamow jednak ten do lokci bardzo mnie zaciekawil! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ten jest moim odkryciem i czuje, że będzie u mnie już na stałe;)

      Usuń
  3. O tym czerwonym balsamie AA już słyszałam że jest dobry :), ja akurat bardzo lubię takie kosmetyki bo fajnie ujędrniają i wygładzają skórę będę musiała spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również takie lubię i szczerze polecam!;)

      Usuń
  4. Ja mam to szczescie ze nie musze uzywac kosmetykow tego typu :P

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...