środa, 29 lipca 2015

Idealny żel do mycia twarzy? Fitomed: Żel ziołowy do cery suchej i wrażliwej (Mydlnica lekarska)


Cześć, czy znalazłyście swój idealny żel do mycia twarzy?  Dziś chciałabym Wam przedstawić żel do mycia twarzy, który stosowałam regularnie od pewnego czasu.
Ciekawi jak się sprawdził? Zapraszam na recenzję!




Mowa o żelu firmy FITOMED do cery suchej i wrażliwej.
Żel znajduje się w poręcznej buteleczce, która sprawdza się podczas kontaktu z wodą. Napisy się nie zmywają a sam żel łatwo jest otworzyć, nawet jeśli mamy mokre dłonie,




Kolor: ciemno żółty
Zapach: ziołowy, delikatny
Konsystencja: dość rzadki żel
Pojemność:  200 ml 
Cena: 10 zł 
Dostępność: http://www.fitoteka.pl/pl/p/Zel-ziolowy-do-cery-suchej-i-wrazliwej-Mydlnica-lekarska-200-ml/86





Skład:




Dotychczas używane przeze mnie żele do mycia twarzy miały zwyczaj wysuszać skórę nawet w minimalnym stopniu. Natomiast żel Mydlnica lekarska nie wysusza i nie ściąga skóry po użyciu.
Żel stosuję od miesiąca każdego  dnia rano i wieczorem.
Po umyciu twarzy żelem, skóra jest dobrze oczyszczona i  lekko nawilżona. Skóra twarzy nie klei się po zmyciu żelu ani nie ściąga, żel nie wysusza skóry nawet w minimalnym stopniu co robi każdy żel stosowany przeze mnie dotychczas. Dodam tylko, że posiadam skórę z reguły normalną, lecz czasami jest ona przesuszona i wrażliwa.
Żel ponadto jest bardzo wydajny, wystarcza już mała ilość żelu by umyć twarz. Zużycie po miesiącu używania żelu jest bardzo małe.
Żel dobrze się pieni w połączeniu z mokrą skórą twarzy, dodatkowo nie zauważyłam by żel szczypał po dostaniu się do oczu.
Po umyciu twarzy żelem, często stosuję tonik tej samej serii. Ten duet spisuje się na mojej twarzy doskonale.
Zapach żelu jest delikatny, lekko ziołowy, generalnie przyjemny dla nosa i napewno nie drażniący po dłuższym czasie stosowania.



Używałyście tego żelu?
Znacie żele do mycia twarzy, które nie wysuszają twarzy?


Pozdrawiam
nutkowa

16 komentarzy:

  1. nie miałam nigdy żadnego produktu z fitomed, ale bardzo mnie ona ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory też ale okazuje się, że kosmetyki są naprawdę warte uwagi;)

      Usuń
  2. Właśnie zakupiłam kilka produktów z tej firmy m.in znajduję się w moim zamówieniu ten sam żel ciekawe jak sprawdzi się u mnie. A stosowałaś może krem tłusty tradycyjny ? Jestem ciekawa tego kremu ,ale wstrzymuję się do pory jesienno-zimowej . Bo wydaję mi się ,że będzie wtedy odpowiedni . Jeżeli mogę zapytać co jeszcze z fitomedu polecacie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają bardzo ciekawe produkty z naturalnymi składami;) nie, kremu nie stosowałam, nie przepadam za tłustymi kremami to dlatego;) żel jest świetny i ja osobiście bardzo go polubiłam;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Słyszałam o żelach z tej firmy dużo dobrego :) Może kiedyś i ja się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto je sprawdzić, ten jest rewelacyjny;)

      Usuń
  4. Tego żelu jeszcze nie miałam, posiadam natomiast różany płyn do twarzy i bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja posiadam lawendowy i jestem z niego zadowolona;) żel również się spisuje;)

      Usuń
  5. Mam ,mam i dzisiaj żel pierwszy raz użyłam . I na razie mogę powiedzieć ,że faktycznie nie wysuszył cery no i jest wydajny .Wylałam na rękę dość sporo żelku i niestety już po chwili się zorientowałam ,że ta ilość starcza na 2 lub nawet 3 razy niestety zgapiłam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie jest bardzo wydajny, ja przechylam butelkę i bez naciskania to co wyleci już mi starcza;)

      Usuń
  6. Miałam go i w sumie nie był zły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porównując z moimi pozostałymi ten bije na głowę wszystkie;)

      Usuń
  7. Nie używałam nic z tej firmy, do oczyszczania twarzy używam żelu z Arkany. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tej firmy natomiast fitomed znałam już od dawna;)

      Usuń
  8. też zastanawiałam się nad tym żelem :))
    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dbanie o skórę twarzy jest bardzo ważne jednak należy uważać aby nie nadużywać preparatów do cery. Osobiście jestem zwolenniczką mleczka do demakijażu i wody jeśli chodzi o oczyszczenie twarzy, następnie aby ją nawilżyć używam kremu. Produkt który przedstawiasz może być czymś ciekawym. Poza tym widzę wiele pozytywnych komentarzy więc chyba go wypróbuję. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...