czwartek, 23 lipca 2015

Fitomed: Tonik ziołowy, nawilżający do cery suchej i wrażliwej Lukrecja Gładka


 Cześć, używacie toników do twarzy? Ja od miesiąca jestem w posiadaniu  nowego ciekawego tonika, który dziś chciałabym Wam przedstawić.
Zapraszam na recenzję toniku ziołowo-nawilżającego od firmy FITOMED



 Tonik przeznaczony jest dla skóry suchej i wrażliwej. Znajduje się w poręcznej przezroczystej buteleczce, dzięki czemu widzimy ile produktu nam jeszcze zostało.






Pojemność: 200 ml
Zapach: delikatny, może to obiecana lukrecja, przyjemny
Konsystencja: wodnisty płyn
Cena: 10 zł
Dostępność: http://www.fitoteka.pl/pl/p/Tonik-ziolowy-nawilzajacy-do-cery-suchej-i-wrazliwej-Lukrecja-gladka-200ml/90



Skład:


Tonik ma bardzo przyjemny dla nosa zapach, który nie drażni i nie nudzi się po długim czasie używania. Przeznaczony jest do cery suchej i wrażliwej, taką właśnie posiadam i myślę, że spisuje się świetnie. Używam go codziennie rano i czasem wieczorem a także w ciągu dnia, jeśli nie mam makijażu, do odświeżenia cery. Po użyciu możemy poczuć natychmiastową świeżość, delikatne nawilżenie oraz gładkość. Skóra po aplikacji  toniku nie lepi się, szybko się wchłania,  twarz jest odświeżona i nie podrażniona.
Myślę, że tonik na stale zagości u mnie, ponieważ bardzo się z nim polubiłam. Ponadto nie kosztuje dużo, jego działanie mi odpowiada, jedynie gorzej z jego dostępnością. Oprócz strony internetowej możemy spotkać go w niektórych aptekach.



Co myślicie o tym toniku?
Używałyście go może?


Pozdrawiam
nutkowa

14 komentarzy:

  1. ja zawsze kupuję toniki z ziai, nie przywiązuję wielkiej uwagi do nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam te toniki ale ten jest dla mnie nowością i napewno będzie ze mną już na stale;)

      Usuń
  2. nie miałam jeszcze nic z tej firmy ;c muszę w końcu zrobić sobie zakupy na ich stronie internetowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę się stacjonarnie za nim rozejrzeć;) nie lubię płacić za przesyłkę;)

      Usuń
  3. taki tani? Tylko nigdzie go nie widziałam, jest dostępny gdzieś stacjonarnie?

    + Nominowałam Cię do Liebster Blog Award, zapraszam po więcej info do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! W niektórych aptekach podobno jest, także trzeba szukać;)
      Dziękuję, jeśli tylko będę w stanie zrobić post tego typu to się pojawi;)

      Usuń
  4. Skoro do cery wrażliwej to jest to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skuszę się, oj skuszę ! :)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto;)
      Zaraz odwiedzę nową koleżankę;)

      Usuń
  6. Tonik idealny dla mojej cety - muszę go wypróbować:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się spisał, napewno będzie kolejny jak tylko ten skończę;)

      Usuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...