czwartek, 16 lipca 2015

AA Płyn micelarny+ peeling do demakijażu twarzy



Cześć, jakiś czas temu prezentowałam Wam żel micelarny, który świetnie radzi sobie z demakijażem.
Dziś jednak pokarzę Wam płyn micelarny, który nie tylko usuwa makijaż ale i peelinguje skórę twarzy.
Zapraszam na recenzję!



Płyn mieści się w poręcznej butelce zamykanej na zamknięcie typu klik, przymocowane do opakowania. Wydobycie produktu z opakowania nie sprawia problemu.




Od producenta:
DOKŁADNIE OCZYSZCZA Innowacyjne połączenie struktur micelarnych z kompleksem peelingującym sprawia, że płyn doskonale usuwa makijaż oraz wygładza naskórek, pozostawiając skórę idealnie czystą.
REGULUJE WYDZIELANIE SEBUM Kompleks matujący reguluje proces produkcji sebum, a Pro-Balance System oczyszcza pory, zmniejszając skłonność do powstawania zaskórników.
AKTYWNIE WYGŁADZA Kompleks peelingujący z kwasami AHA delikatnie usuwa obumarłe komórki naskórka, nadając skórze miękkość i gładkość.
POBUDZA REGENERACJĘ D-pantenol stymuluje skórę do odnowy, koi podrażnienia i zmniejsza zaczerwienienia.

Testowany dermatologicznie z udziałem osób z alergicznymi chorobami skóry
• Nie zawiera kompozycji zapachowej • Nie zawiera barwników • Nie zawiera parabenów • pH neutralne dla skóry.


Konsystencja: lejąca, rzadka
Kolor: Przezroczysty
Zapach: delikatny
Pojemność: 200 ml
Cena: 14 zł
Dostępność: http://sklep.kosmetykiaa.pl/product-pol-242-AA-Technologia-Wieku-Cera-Mieszana-Plyn-micelarny-peeling-2-w-1-do-demakijazu-twarzy.html




Płyn nie tylko radzi sobie dobrze z usuwaniem makijażu ale i również delikatnie peelinguje całą twarz, dzięki drobnym niepelengującym drobinkom.
Myślę, że pomysł na kosmetyk 2w1 jest genialny, nie tylko pozbywamy się makijażu ale i oczyszczamy dokładniej twarz z ewentualnych pozostałości, dzięki drobnemu peelingowi.
Po użyciu płynu skóra twarzy jest delikatnie zmatowiona ale nie ściągnięta oraz nie zaczerwieniona.
Sam efekt peelingu jest delikatny, dlatego osoby z wrażliwa cerą, które na co dzień peelingu nie używają nie powinny mieć problemów po użyciu tego kosmetyku.
Po dłuższym czasie używania płynu nie zauważyłam podrażnienia ani  uczulenia.
Podsumowując produkt sprawdził się idealnie w demakijażu, ponadto delikatnie spilingował cerę oraz zmatowił.



Używałyście tego płynu?
Co myślicie o takich kosmetykach wielofunkcyjnych?

Pozdrawiam
nutkowa

10 komentarzy:

  1. Kiedyś używałam tych produktów, ale to było bardzo dawno temu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to pierwszy tego typu kosmetyk;)

      Usuń
  2. O takich cudach jak plyn micelarny z peelingiem to ja jeszcze nie slyszalam :) pomyslowosc producentow nie zna granic! :) bardzo fajny produkt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja własnie też, dlatego strasznie fajnie było go testować, taką nowinkę;)

      Usuń
  3. Nawet nie wiedziałam, że takie coś jest :P bardzo mnie zaciekawił ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawił mnie, rzucę na niego okiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś nigdy nie miałam chęci na kosmetyki tej marki, muszę bardziej zwrócić uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś już miałam ich kosmetyki i nigdy na nie nie narzekałam ;)

      Usuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...