poniedziałek, 15 czerwca 2015

Skuteczny żel- peeling do oczyszczania cery Oil Infusion od AA



Cześć, dziś chciałabym Wam przedstawić produkt do mycia twarzy, który ma dwa zastosowania co jest bardzo praktycznym rozwiązaniem. 
Zapraszam na recenzję!





Z jednej strony mamy delikatny żel pielęgnujący a z drugiej peeling, który bez wątpienia daje sobie z radę z usuwaniem martwego naskórka.
Firma AA wypuściła na rynek w swojej serii Oil infusion żel peelingujący do mycia twarzy, który jest ciekawym produktem wartym uwagi.



Od producenta:
Żel peelingujący do mycia twarzy AA Oil Infusion2 zawiera szlachetne olejki avocado i babassu o działaniu odmładzającym. Są one bogatym źródłem składników odżywczych, witamin, antyoksydantów i mikroelementów. Nowoczesna formuła dokładnie usuwa wszelkie zanieczyszczenia z powierzchni skóry, a jednocześnie delikatnie złuszcza obumarłe komórki naskórka, przywracając skórze gładkość i miękkość. Nie zawiera mydła ani SLES.

Skład:
  • Olejek babassu - pozyskiwany z orzeszków palmy Cohune, rosnącej w lasach Amazonii – intensywnie nawilża i zmiękcza skórę oraz chroni ją przed działaniem czynników zewnętrznych. 
  • Olejek avocado, bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe, proteiny, aminokwasy i witaminy, dostarcza skórze substancji budulcowych i głęboko ją odżywia.
  • Peelingujące mikrodrobinki pobudzają mikrokrążenie, dotleniając skórę, a dzięki złuszczaniu obumarłych komórek naskórka - przywracają jej gładkość i zdrowy koloryt.




Kolor: przezroczysty
Konsystencja: dość rzadka z peelingującymi drobinkami
Pojemność: 150ml
Zapach: delikatny
Cena: ok.14 zł
Dostępność:
http://sklep.kosmetykiaa.pl/product-pol-461-AA-Oil-Infusion-ZEL-PEELINGUJACY-DO-MYCIA-TWARZY.html





Kosmetyk znajduję się w poręcznej tubce z łatwym w obsłudze dozownikiem. Opakowanie jest solidne i eleganckie dla oka. Produkt zawiera w sobie mnóstwo małych drobinek peelingujących, które radzą sobie z usuwaniem martwego naskórka nie robiąc szkody skórze. Żel-peeling jest więc skuteczny w oczyszczaniu i myciu twarzy ale zarazem jest delikatny i nie podrażnia.
Kosmetyk ma ładny i przyjemny zapach, nie chemiczny.
Dobrze się pieni ale trzeba uważać na oczy przy zmywaniu, ponieważ może lekko szczypać po dostaniu się preparatu do nich.
Żel lekko wysusza skórę ale myślę, że to normalne, że po użyciu żelu możemy odczuć lekkie przesuszenie. Ja zawsze zresztą po takim oczyszczaniu stosuję krem na twarz.
Konsystencja jest dość rzadka aczkolwiek myślę, że to na plus, ponieważ przez to kosmetyk jest bardzo wydajny. Ponadto przy używaniu go systematycznie przez ponad miesiąc nie zaważyłam znacznego zużycia, więc wydajność jak najbardziej jest dobra.
Żel dobrze oczyszcza skórę z zanieczyszczeń i pozostawia buzię gotową do dalszej pielęgnacji.


Miałyście ten kosmetyk?
Używacie takich wielofunkcyjnych żeli?

Pozdrawiam
nutkowa

12 komentarzy:

  1. Też akurat go używam i mam co do niego bardzo mieszane uczucia. Właśnie przez tą rzadką konsystencję, dla mnie, jest on niewydajny, ale jako głębsze oczyszczenie czy peeling sprawdza się ok. Ma w sumie swoje plusy i minusy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi akurat konsystencja nie przeszkadza i myślę, że dzięki rzadkiej potrzebujemy ( przynajmniej ja) niewielkiej ilości do użytku przez co wydajność jest spora, ale to kwestia indywidualna;) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Lubię peelingi do twarzy więc ten chętnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto przetestować, tym bardziej, że nie kosztuje sporo a czasem może trafić się promocja;)

      Usuń
  3. Ciekawy produkt aczkolwiek wolę mocne zdzieraki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie potrzebuję mocnych, mam raczej normalną cerę w kierunku suchej a nawet jeśli potrzebuję większego peelingu to ten daje rade;)

      Usuń
  4. Ja ostatnio do twarzy uzywam tylko produktow aptecznych i zauwazylam mega poprawe stanu mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze jakieś drogeryjne, nie czułam potrzeby sięgać po specjalne apteczne. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Jeśli wysusza, nawet delikatnie, to u mnie już jest skreślony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A znasz jakiś, który nawet delikatnie nie wysusza?;)

      Usuń
  6. No to mnie teraz nim zaciekawiłaś! Ostatni żel z Lirene bardzo wysuszał mi twarz, ale może ten sprawdzi się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tego z lirene ale zawsze można przetestować ten i sprawdzić;)

      Usuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...