czwartek, 11 czerwca 2015

Nowości woskowe z YC


Hej, jakiś czas temu zawitała do mnie paczuszka z nowymi woskami z YC.
Ciekawi co zamówiłam?
Zapraszam na post!








Zamówiłam 5 wiosenno- letnich zapachów wosków Yankee Candle.



Wszystkie na sucho pachną bardzo świeżo i lekko a zarazem ich zapach przypomina lato i ciepłe słońce na dworze.

Zamówiłam:

  • Citrus tango
  • Midnight oasis
  • Turquoise sky
  • Beach holiday
  • Lilac blossoms





Zdążyłam już sprawdzić w kominku 3 z nich i powiem Wam, że mam jednego ulubieńca co do dwóch pozostałych mam mieszane uczucia...
Jeden z nich okazał się zbyt mocny i drażniący a liczyłam, że będzie to piękny zapach przypominający wiosnę...

Czekajcie na recenzję a wszystkiego się dowiecie;)

Znacie te zapachy?
Macie jakiegoś ulubieńca z powyższych?


Egzaminy na jednym kierunku już zakończone, praca wydrukowana, więc czekam na obronę ale cały czas jeszcze mam sesję na drugim kierunku także posty będą rzadziej jak pisałam wcześniej...


Pozdrawiam
nutkowa

10 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa Citrus tango oraz Turquoise sky :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego drugiego już testowałam i bardzo go lubię!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja może nie kocham ale uważam, że jest ciekawy i nie najgorszy;)

      Usuń
  3. Powodzenia na obronie i sesji! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję, żeby nie zapeszyć;p

      Usuń
  4. Powodzenia :) Ja walczę jeszcze na jednym i na drugim kierunku :) ale już widać koniec :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dwa kierunki, jeszcze jeden został;)

      Usuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...