wtorek, 2 czerwca 2015

Nie wiesz jaki olejek dobrać do swojej cery? Ja już swój znalazłam!



Cześć.
Na rynku jest wiele olejków, które dedykowane są pielęgnacji cery. Jednak, aby skomponować idealną mieszankę, często musimy kupić kilka olejków, potem szukać odpowiedniego opakowania do naszej mieszanki. Ja znalazłam  idealny produkt, który jest kompozycją kilku drogocennych olejków zamkniętych w przepięknej buteleczce.

Zapraszam!




Mowa oczywiście o olejku do twarzy AA oil infusion.







Od producenta:


Niezwykle lekki Olejek pielęgnacyjny do twarzy AA Oil Infusion2 30+ to luksusowa kompozycja drogocennych olejków o działaniu odmładzającym. Są one bogatym źródłem składników odżywczych, witamin, antyoksydantów i mikroelementów. Formuła „100% oil” z olejkamiarganowymmarula i avocado, wzbogacona koenzymem Q10doskonale nawilża i odżywia oraz opóźnia proces starzenia się. Z każdą kroplą skóra odzyskuje witalność i młodość. Dzień po dniu staje się gładsza i pełna blasku.



Składniki:

  • Olejek marula, nazywany „złotą apteką”, pozyskiwany jest z nasion południowoafrykańskiego drzewa długowieczności. Jest niezwykle bogaty w naturalne antyoksydanty: witaminy C i E, polifenole oraz kwasy omega-9. Intensywnie wygładza i nawilża skórę oraz stymuluje jej odnowę. 
  • Olejek avocado, bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe, proteiny, aminokwasy i witaminy, dostarcza skórze substancji budulcowych i głęboko ją regeneruje.
  • Olejek arganowy odżywia i wzmacnia naskórek oraz skutecznie reguluje stopień nawilżenia.
  • Olejek jojoba nadaje skórze miękkość i elastyczność, przywracając właściwy poziom natłuszczenia.
  • Olejek ze słodkich migdałów zapobiega przeznaskórkowej utracie wody, łagodzi podrażnienia i pozostawia skórę gładką w dotyku.








Pojemność: 15 ml
Cena: 30 zł
Dostępność:
http://sklep.kosmetykiaa.pl/product-pol-426-AA-OIL-INFUSION2-30-Olejek-do-twarzy-intensywne-wygladzenie-witalnosc.html




Myślę, że cena nie jest zbyt wygórowana, biorąc pod uwagę fakt, iż kupując wszystkie te olejki pojedynczo+ buteleczkę z pipetką, koszt takiej kompozycji byłby o wiele wyższy.




Kosmetyk zamknięty jest w pięknej szklanej buteleczce z pipetką. Buteleczka jest przezroczysta, co daje nam możliwość sprawdzenia ile kosmetyku jeszcze pozostało.
Olejek pięknie pachnie, jest to naturalny i delikatny zapach, nie czuć chemicznej, sztucznej woni, jaka nieraz towarzyszy innym olejkom.
Olejek często stosuję bezpośrednio na skórę, zaraz po jej oczyszczeniu. Czasem zamiast kremu, czasem dodając do niego kilka kropel olejku. Myślę, że kosmetyk jest świetną alternatywą do codziennych kremów.
Szybko się wchłania, nie pozostawiając dyskomfortu na skórze.
Nie zauważyłam żadnych podrażnień ani uczuleń podczas stosowania kosmetyku.
Olejek polecam każdemu, kto chce uzyskać efekt nawilżonej skóry, w krótkim czasie.
Jeśli natomiast macie w domu krem, który miał nawilżać a tego nie robi, bez obaw możecie dodać do niego kilka kropel tego olejku.
Ja zrobiłam tak z jednym kremem, nie miałam problemów z wymieszaniem mikstury, ponieważ olejek szybko wpasował się do kremu. W efekcie uzyskałam ulepszony krem, bez potrzeby jego wyrzucania.
Olejek można stosować np. tylko w miejsca powstawania zmarszczek, powinien je lekko wyrównać.
Często zdarzało mi się, że pomimo bogatej pielęgnacji skóry, na jej powierzchni znajdowałam suche zadziorki, najczęściej po peelingu. Dzięki używaniu tego olejku, problem znikł.



Używacie olejków do pielęgnacji skóry?
Miałyście doczynienia z tym powyżej?



Pozdrawiam
nutkowa

13 komentarzy:

  1. Nie używałam. Stosuję arganowy wyłącznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od zawsze stosuję mix killku, nigdy jednego jeszcze;)

      Usuń
  2. Niestety ten olejek nie jest dla mnie po pierwsze aragan którego moja skora nie toleruje po drugie cała reszta i po kolejne żaden krem ani olej nie jest na zmarszczki po pierwsze ma nawilżać po drugie rzeczywiste kremy które działają na zmarszczki czyli na miejsca gdzie skora dostała tzw zwarcia tak bo na skutek nadmiernej eksploatacji na słońce nadmiernej mimiki braku kolagenu itd skora dostaje zwarcia a my mówimy na to zmarszczki i zeby skore rozkurczyc tzn spowodować to ze zmarszczki beda mniej widoczne kremy musza byc z matrixilem 3000 retinolem czy innym mocniejszym środkiem niestety koenzym q10 nie rozwiąże sprawy ewentualnością jest botox ale sa tez kremy zastępujące go jednakże sa bardzo drogie i nie znajdziemy je w standardowej drogerii min alternatywa dla botoksu jest matrixil 3000 ktory działa na zmarszczki rozkurczając skore przez co sa mniej widoczne jednakże cena jednego kremu to koszt koło 500 zł a olejki to tylko olejki sluza do odbudowania nawilżenia i bariery lipidowej tak jak większość kremow z drogerii jednocześnie działając bardzo powoerzchownie pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że ten olejek nie byłby dobry dla Twojej cery. Dobrze, że wiesz jaki olejek Ci nie służy. Ja nie mam z tym problemów, więc ten mogę bez obaw stosować. Nie twierdzę, iż kremy i same olejki sprawią, że pozbędziemy się na dobre zmarszczek ale w pewnym stopniu, dzięki odpowiednim nawilżaniu możemy je delikatnie wyrównać.Nie mam dużych zmarszczek, więc nie wypowiem się na temat, zasugerowałam tylko, że stosując olejek na miejsca powstawania zmarszczek możemy ,, je lekko wyrównać'' a nie pozbyć się ich całkowicie. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Bardzo trafna odpowiedź :)
      Dobrze nawilżona i odżywiona skóra = skóra jędrniejsza i lepiej napięta. Czyli mamy efekt wygładzenia drobnych zmarszczek ;)

      Usuń
  3. Kusił mnie na ostatniej promocji w Rossmannie, jednak zdecydowałam się na bielende. A trzeba było tego też przygarnąć, ehhh...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tego z bielendy ale kiedyś może wypróbuję;)

      Usuń
  4. Nie stosuje olejków na twarz, ten jest interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stosuję już od ponad roku i jestem zadowolona;)

      Usuń
  5. Ja używam aktualnie jojoba i nie jestem do niego przekonana. Wydaje mi się, że nie daje mojej skórze odpowiedniego nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm to ciekawe, wydawać by się mogło, że olejek jest idealny do nawilżenia skóry...

      Usuń
  6. Będę go próbować w najbliższym czasie ;) zobaczymy jak się u mnie sprawdzi :))

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...