niedziela, 21 czerwca 2015

Nails inc. Pudding lane


Cześć, jeśli czytacie teraz ten post to znaczy, że siedzę prawdopodobnie na egzaminie a blogger się spisał i opublikował mój post, który sobie wcześniej zaplanowałam;) dziś chciałabym przedstawić Wam pewien lakier, który z pozoru jest ładny ale czy się z nim polubiłam?
Zapraszam!




Lakier ma piękny błękitny kolor bazowy, który zmieszany jest z mnóstwem kolorowych okrągłych małych piegów.
Schnie szybko i do pokrycia wystarczą dwie warstwy, jednak samo nakładanie lakieru jest nieco denerwujące. Brokat cięzko przymocować do paznokci i może rysować na końcach paznokci.
Nawet po nałożeniu topu z SV całość jest chropowata.
W dodatku pomimo nałożenia bazy peel off miałam spore trudności by go zdjąć z paznokci.









Kolor na zdjęciach prezentuje się bardzo ładnie jednak na żywo nie jest tak interesujący, chyba że to tylko moje przewidzenia.
Mam mieszane odczucia co do tego przyjemniaczka ale napewno zrobię do niego kolejne podejście w przyszłości.




Miałyście okazję używać ten lakier?
Jak Wam się podoba efekt wykończenia?


PS. Jest to mój przedostatni mani z paznokciami w kształcie kwadratu. Niebawem pokażę Wam kwiatowe mani jeszcze z tym kształtem, natomiast od wakacji zmieniam ich design;D
Pozdrawiam
nutkowa

14 komentarzy:

  1. Efekt jak dla mnie jest fenomenalny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Niestety już niedługo muszę go zmienić...;(

      Usuń
  3. Niesamowicie mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Może kiedyś się do niego przekonam;)

      Usuń
  5. o zgrozo! nie lubię takich lakierów z milionem drobinek :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt jest świetny, ale trudność z usunięciem lakieru mnie niestety zniechęca. miałam kiedyś coś podobnego Golden Rose i pamiętam, że strasznie się męczyłam ze zmyciem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chyba to najbardziej mnie do niego zniechęca, gdyby nie to gościłby u mnie częściej na pazurkach;)

      Usuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...