niedziela, 28 czerwca 2015

Krem pod oczy AA Oil Infusion2- recenzja



Cześć, jestem ciekawa ile z Was używa kremów pod oczy... do tej pory używałam tylko żeli ale od jakiegoś czasu testowałam nowy krem pod oczy z AA Oil Infusion2.
Ciekawi jak się spisał?
Zapraszam na recenzję!





Seria Oli Infusion2  od AA posiada pełną gamę kosmetyków wzbogaconych w dobroczynne olejki, możemy więc znaleźć w sklepach m.in. balsamy do ciała, kremy do rąk i stóp, peelingi do ciała, kremy do twarzy, kremy pod oczy i wiele wiele innych.



Krem pod oczy Oil Infusion2 przeznaczony jest dla osób 30+, jednak myślę, że krem spokojnie mogą używać 20-latki, które chcą nawilżać delikatnie okolice oczu.




Skład:



Cena: ok. 20 zł
Kolor: biały
Zapach: neutralny
Konsystencja: dość gęsta
Pojemność: 15 ml
Dostępność:
http://sklep.kosmetykiaa.pl/product-pol-419-AA-OIL-INFUSION2-30-Krem-pod-oczy-nawilzenie-redukcja-zmarszczek.html




Kosmetyk znajduje się w wygodnej i poręcznej tubce, z której bez problemu wydobywamy odpowiednią dla nas ilość kremu. Opakowanie jest estetyczne i subtelne.
Tubka zapakowana jest ponadto w kartonowe opakowanie zabezpieczone folią, tak więc mamy pewność, że nikt przed nami nie otwierał produktu.
Zapach jest neutralny, konsystencja idealna dla kremów stosowanych w tak delikatne miejsca jak okolice oczu.
Krem doskonale spisze się u osób, które potrzebują delikatnego nawilżenia i odżywienia okolic oczu. Skład jest bardzo ciekawy i bogaty w olejki.
Krem delikatnie napina skórę po dłuższym stosowaniu.
Nie wiem jak pisuje się przy zmarszczkach, które ma zredukować, ponieważ nie mam jeszcze głębokich zmarszczek pod oczami.
Niemniej jednak krem powinien przypaść do gustu wrażliwcom i alergikom, ponieważ nie szczypie i nie uczula ( moje okolice oczu są wyjątkowo wrażliwe i nic się u mnie nie działo).
Myślę, że warto dbać o skórę pod oczami i w pewnym wieku pomyśleć o jej nawilżaniu.



Używałyście tego kremu?
Używacie  kremów pod oczy?



Pozdrawiam
nutkowa

4 komentarze:

  1. Ja też do tej pory używałam tylko Ziaji. To mój pierwszy krem pod oczy i na razie się go trzymam :)
    Póki co nie mam na szczęście większych zmarszczek pod oczami, tylko nieduże mimiczne.
    Jeśli z czasem się pojawią to pewnie będę szukać jakiegoś mocniejszego kremu. Póki co Ziaja jest ok :) No i moja ulubiona drogeria internetowa często go ma w promocji, więc tym bardziej na razie nic nie zmieniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, jak dla wrażliwców dobry to się za nim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ich kremy pod oczy. Miałam ostatnio jakiś nawilżający. Miał jedną wadę - z opakowania schodziły napisy w postaci upierdliwego brokatu, wszystko w nim było a potem znajdowałam go na twarzy, przyklejony do podkładu, na korektorze, na środku nosa... tragedia xD

    P.S. zmalowałam twin mani! :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...