piątek, 5 czerwca 2015

Kocimiętka wiosenna! Czyli lekki, wiosenny, miętowy manicure


 Cześć, dziś post, prezentujący moje ostatnie przygody z bazą peel off, dzięki której polubiłam gradienty!
Zapraszam!















Pierwszy raz używałam bazy peel off z Miss Sporty, zobaczcie jak sobie poradziła:





Napewno, dzięki niej częściej będę robiła gradienty;)

Na dziś to tyle, ja uciekam do nauki, czerwiec jest dla mnie ciężkim miesiącem, egzaminy, sesje, obrona dyplomowa. Będę tu rzadziej zaglądać, ale jak już wszystko zdam (oby) wracam z nowymi postami!

Jak podoba Wam się wiosenna propozycja?
Co macie na swoich paznokciach dzisiaj?


Pozdrawiam
nutkowa

17 komentarzy:

  1. podoba mi się :) ja zaraz będę robić różne odcienie niebieskiego na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super, zajrzę zobaczyć jak wyszło;)

      Usuń
  2. Nie rozumiem, jak użyłaś tej bazy do gradientu. Nałożyłaś na pół niepomalowanego paznokcia i po pomalowaniu zdarłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bazę nałożyłam w koło paznokcia, po odciśnięciu lakieru odkleiłam bazę i nie musiałam czyścić już skórek;)

      Usuń
  3. Nie mam niestety czasu na takie bawienie się z pazurkami ;/ Bardzo nad tym ubolewam, gdyż niesamowicie podobają mi się taki efekt na paznokciach.
    Mam jeden lakier z eveline i u mnie spisuje się świetnie;)
    Co do bazy peel off z Miss Sporty wypowiedzieć się nie mogę, bo jej niestety nie miałam możliwości przetestowania;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ja się bawię jeszcze póki mam czas;) a lakiery eveline bardzo lubię;)
      Polecam bazę naprawdę pomaga w takich zdobieniach;)

      Usuń
  4. Genialny kolor - w sumie odpowiadający każdej porze roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam mięte na paznokciach, mój ulubiony kolor miętowy to Pepermint od Rimmela:-) a dzisiaj na paznokciach gości Essie Bikini So Teeny:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam tego lakieru ale widziałam go w rossie;) ten essie też piękny;)

      Usuń
  6. Śliczne paznokcie :)
    http://szafazapachow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie jestem ciekawa jak sie maja twoje wlosy, napisz cos o nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana faktycznie zaprzestałam robić aktualizacje, bo szczerze mówiąc trochę się poddałam... ale jak tylko dorwę fotografa i znajdę chwilkę to wstawię post nie zważając na ich tragiczny stan;(
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Nigdy nie używałam lakierów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś trzeba zacząć, naprawdę są warte uwagi;)

      Usuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...