środa, 17 czerwca 2015

Antyperspirant od AA - recenzja



Cześć wszystkim ;) idą wakacje, więc wypadałoby zabezpieczyć się w dobry antyperspirant przeciw poceniu się.
Ostatnio testowałam antyperspirant multifunctional 8in1 od AA.
Ciekawi jak się sprawdził?
Zapraszam na recenzję!








Nie pamiętam dokładnie kiedy ostatni raz używałam dezodorantu w kulce ale było to wieki temu, dlatego też odzwyczaiłam się od tej formy antyperspirantów. Do tej pory stosowałam tego typu kosmetyki w sprayu, ale i z tą wersją się nieco polubiłam.







Cena: ok. 10 zl
Zapach: delikatny
Pojemność: 50 ml
Konsystencja: średnio rzadka
Dostepność:
http://sklep.kosmetykiaa.pl/product-pol-518-AA-Anti-Perspirant-Multifunctional-8-in-1-Cashmere-24-h-50-ml-.html




Opakowanie produktu jest bardzo wygodne i poręczne. Kosmetyk może trochę brudzić zakrętkę po użyciu, kiedy jest pionowo postawiony, nie wiem czy to standard w kulkach czy po prostu mam trochę wadliwe opakowanie. Nie mniej jednak zawartość nie wycieka po odkręceniu i przechyleniu opakowania.
Zapach jest bardzo delikatny, trochę mdły, trochę słodki ale nie drażniący.
Konsystencja jest dość rzadka, szybko zasycha i nie spływa po skórze.
Jeśli chodzi o działanie, kosmetyk napewno spisuje się na co dzień kiedy jadę na zakupy, na spacer itp. Jednak nie jestem pewna czy w momencie stresu i uprawiania intensywnego sportu da nam pełne poczucie świeżości i komfortu...przeżyłam jedną sesję niedawno i dodatkowo na dworze towarzyszył niemiłosierny upał a pod pachami miałam trochę wilgotno.
Nie uprawiam sportu, więc ciężko mi coś na ten temat powiedzieć.
Napewno jest delikatny i daje pewne uczucie świeżości a do tego ma dość naturalny i krótki skład, nie podrażnia i nie uczula.


Używałyście tego kosmetyku?

Jakie są Wasze sprawdzone antyperspiranty?


Pozdrawiam
nutkowa

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja pierwszą i ostatnią kulkę miałam w gimnazjum czyli ok. 10 lat temu i od tego czasu spray tylko i wyłącznie;)

      Usuń
  2. ja się pocę, szczególnie wtedy, kiedy zwiększam aktywność, kiedy jest gorąco i obawiam się, że u mnie by się nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dlatego w takich sytuacjach raczej się w 100% nie spisuje...

      Usuń
  3. Używałam, ale słabo wypadał podczas wysiłku fizycznego.

    Obserwuję i zapraszam do mnie na rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim wypadku potrzebny jest mocniejszy antyperspirant...

      Usuń
  4. Kiedyś wypróbuję :) W tym momencie odkryłam antyperspirant Nivea

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam kiedyś z nivea, lubię zapachy tych dezodorantów;)

      Usuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...