poniedziałek, 25 maja 2015

Yankee Candle: Champaca blossom



Cześć, we wcześniejszych postach pisałam, że bardzo lubię kwiatowe zapachy, które wprawiają mnie w wiosenny nastrój.
Dziś przedstawiam Wam wosk Champaca Blossom od YC, który ma zapewnić nam takie odczucie.
Zapraszam!



Wosk pochodzi z kwiatowej linii zapachowej z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: kwiaty magnolii, champaca.
Wosk Champaca blossom, jest jednym z kwiatowych wosków, proponowanych przez firmę Yankee Candle. Bardzo lubię kwiaty i ich zapach, dlatego bez wachania wylądował on w moim koszyku.
Zapach wosku jest bardzo delikatny, subtelny ale zarazem wyraźny. Bez problemu możemy doszukać się kwiatowej nuty zapachowej.
Powiem szczerze, że nie wiem jak pachnie kwiat champaca ale kompozycja bardzo mi się podoba.
Delikatna nutka magnolii przewija się w otoczeniu z lekko słodkim i miłym zapachem.
Jest to zapach idealny na wiosnę i lato m.in dlatego, iż daje uczucie delikatnej świeżości.


Cena: 7 zł
Dostępność: http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/428-champaca-blossom.html


Miałyście przyjemność palić ten wosk?
Jak się sprawdził?


Pozdrawiam 
nutkowa

7 komentarzy:

  1. uwielbiam Yankee Candle:) Są genialne :)
    Zapraszam do siebie :)
    fochzprzytupem.blogspot.com
    instagram.com/fochzprzytupem
    https://www.facebook.com/pages/FOCH-z-przytupem/727676660654507

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go aczkolwiek jest w tej grupie, która nie doczeka się odpalenia... jakoś nie jestem przekonana do kwiatowych zapachów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wręcz przeciwnie bardzo je lubię;)

      Usuń
  3. Uroczy kolor ma ten wosk :))

    hairoutine.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak śliczny, kojarzy się z letnią pogodą;)

      Usuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...