wtorek, 12 maja 2015

Yankee Candle: Bay Leaf Wreath


Cześć, dziś przedstawiam Wam nowy wosk od YC, czyli Bay Leaf Wreath. Zapach bardzo nietypowy i jeden z tych, którego połączenia aromatów byłam bardzo ciekawa.

Zapraszam  do dalszej części postu!





Na pierwszy rzut oka wosk nie sprawia wrażenia przyjemniaczka zapachowego z racji swojego zielono-szarawego odcienia. 

Zapach wosku na sucho jest bardzo ciężko określić jednoznacznie, to jakby zioła w połączeniu z jakimiś kwaskowatymi owocami. Dopiero po zapaleniu w kominku możemy doszukiwać się ciekawych kompozycji zapachowych.
Z pewnością wosk możemy zadedykować osobom, które lubią ostre i wyraźne zapachy.
Ja lubię i mocne i delikatne zapachy a ich tolerancja uzależniona jest od pory roku.
Przedstawiany powyżej wosk według mnie można trochę przypisać do letniej pory roku.
Zdecydowanie zapach ziół wskazuje na obecność zapachu liści laurowych oraz  drzewa cedrowego.
Zaś nutkę owocową możemy wyczuć poprzez obecność aromatu pomarańczy.
Niemniej jednak całość kojarzy mi się trochę z męskimi perfumami.
Bardzo lubię takie zapachy, dlatego wosk zdecydowanie przypadł mi do gustu i śmiało mogę powiedzieć iż dołączył jako kolejny do grona moich zapachowych ulubieńców.



Cena: 7 zł

Dostępność:
http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/824-bay-leaf-wreath.html





Znacie ten wosk?



Pozdrawiam

nutkowa

4 komentarze:

  1. ciekawe, ciekawe czy mi by odpowiadał ja lubię delikatne zapachy. Pozdrawiam i zapraszam http://nowoscikosmetyczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może, że tak;) Już zaglądam;)

      Usuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...