środa, 6 maja 2015

Yankee Candle: Angels Wings



Cześć!
Kolejny wosk na mym blogu panoszy się coraz bardziej;) Myślę, że na stałe wprowadzę serię takich postów z recenzją zapachów jakie palę w kominku.
Dziś zapraszam na Angels Wings od YC!




Wosk wygląda bardzo estetycznie i przyciąga oko każdego kto lubi porządek i czystość.
Na sucho pachnie odrobinę delikataniej niż po zapaleniu. Długo zastanawiałam się czy zakupić ten wosk, ponieważ wiosną i latem lubię zapachy owocowe i egzotyczne. Jednak przyznam, że sama nazwa działa już na naszą podświadomość i ciekawość zapachu.

Zapach jest delikatny jeśli do kominka pokruszymy odrobinę wosku. 
Chwilę po ulotnieniu się zapachu w powietrzu możemy poczuć wanilię i lekką słodką nutkę kwiatową lub zapach słodkich  ciastek. Z początku odczułam takie wrażenie choć jego kompozycja zapachowa to wanilia, wata cukrowa oraz płatki kwiatów. 
Zapach jest dla mnie trochę za mdlący jak na ciepłe i wiosenne dni, myślę, że lepiej spisałby się jesienią lub zimą.
Wosk  jak na razie nie jest moim ulubieńcem choć nie mówię 'nie' ponownemu jego zakupieniu w przyszłości;)



Cena: 7zł
Dostępność:
http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/806-angel-wings.html


Miałyście ten wosk?


Pozdrawiam
nutkowa

4 komentarze:

  1. Uwielbiam wanilię, skuszę się na niego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ją uwielbiam ale jak jest trochę chłodniej na dworze;)

      Usuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...