wtorek, 19 maja 2015

Yankee Candle: Aloe Water



Cześć, dziś trochę o nowym woskowym zapachu od YC Aloe Water, który ostatnio dość intensywnie paliłam w doszukaniu się jego prawdziwego aromatu.
Chcecie wiedzieć jak się sprawdził? Zapraszam na recenzję!





Wosk YC Aloe Water pochodzi z serii wosków Classic.
Aloe water to typowy czysty zapach bez żadnych dodatkowych nut zapachowych.
Można go zaliczyć do rześkich zapachów, lekkich jak i zarówno takich, które ciężko jednoznacznie określić.
Powyższy wosk zakwalifikowałabym raczej do lekkich i ciepłych pór roku tj. wiosna, lato.
Kupując ten wosk miałam nadzieje, że naprawdę poczuję po jego odpaleniu nutkę aloesu, którą bardzo lubię w kosmetykach. Jednak ciągle jego zapach mnie nurtuje. Na sucho wosk pachnie bardzo delikatnie, po zapaleniu zaś troszkę intensywniej.
Jeśli chodzi o sam zapach wosku to muszę przyznać, że nawet teraz mam go w dłoni i wącham i wącham ale aloesu nie mogę się doszukać... zapach raczej kojarzy mi się z delikatnymi wiosennymi perfumami. Lekka nutka rześkości i świeżości- to cechy, które opisują zapach tego wosku.
Zapach jest dość naturalny, więc nie miałam oporów by go polubić.




Cena: 7 zł
Dostępność:
http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/887-aloe-water.html



Miałyście ten wosk?
Jakie jest Wasze zdanie na jego temat?


Pozdrawiam
nutkowa

13 komentarzy:

  1. To niestety jeden z tych zapachów, który wcale mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, każdy lubi coś innego;)

      Usuń
  2. Uwielbiam YC, ale tego zapachu jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zaciekawił strasznie, dlatego jak go zobaczyłam to od razu wzielam;)

      Usuń
  3. Czuję że dla mnie byłby za słaby ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w większej dawce byłby mocniejszy...

      Usuń
  4. Uwielbiam YC, wosku jeszcze nie testowałam ale słyszałam sporo pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja własnie też, dlatego go kupiłam;)

      Usuń
  5. Nie miałam dotąd ani jednego wosku YC i cały czas zbieram się do zakupu kominka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po zakupie pierwszego kominka, poleciałam za kilka dni po taki sam dla mamy;D

      Usuń
  6. Dla mnie on pachnie melonem:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...