sobota, 2 maja 2015

Wosk Yankee Candle : Fruit Fusion



Hej, dzisiejszy post idealnie wpasowuje się do klimatu jaki mamy za oknem.
Kusząca woń letnich owoców, orzeźwiających zapachem to kompozycja zapachowa wosku YC Fruit Fusion, o którym dziś będzie mowa.

Zapraszam na recenzję!





Z góry przepraszam za jakość zdjęcia ale w chwili robienia zdjęcia nie miałam aparatu i musiałam posiłkować się telefonem, który jakością zdjęć nie grzeszy.

Jakiś czas temu pisałam Wam recenzje mojego pierwszego wosku z YC Pink Hibiskus.
Jak wiadomo woski uzależniają, tak stało się i w moim przypadku, dlatego przy pierwszej lepszej okazji zrobiłam ostatnio mały zapas wosków, jakich? Dowiecie się niebawem;)

Fruit Fusion wzięłam z ciekawości ponieważ bardzo lubię owoce a ich zapach kojarzy mi się z wakacjami i latem, tak jest zdecydowanie w przypadku powyższego wosku.
Wosk dostarcza nam intensywnego zapachu owoców cytrusowych, który w mig rozprzestrzenia się nawet w dużym  pokoju.
Pomimo jego intensywności zapach nie drażni po dłuższym paleniu się w kominku.
Myślę, że przewodnim zapachem tego wosku jest zdecydowanie pomarańcza, chociaż nie może zabraknąć również delikatnej woni truskawki oraz orzeźwiającej limonki.
Zapach nie jest na szczęście słodki a w pierwszej chwili odczułam jakby kwaśną lekką woń, może przez obecną limonkę;) 


Cena: 7zł
Dostępność:
http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/93-owocowe-polaczenie-fruit-fusion.html

Miałyście ten wosk?
Znacie jakieś inne wakacyjne woski z YC?


Pozdrawiam
nutkowa


8 komentarzy:

  1. Lubię cytruski, ale tego zapachu nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie polecam!;)

      Usuń
  2. Miała, podobał mi się bardzo ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo kuszą mnie Yankee Candle, ale jeszcze żadnego niestety nie miałam. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też kusiły do momentu zakupienia pierwszego z każdym dniem się uzalezniam;)

      Usuń
  4. Świetna recenzja wosku ;) Miałam inne zapachy, ale akurat tego zapachu jeszcze nigdy nie miałam ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze kilka innych, z czasem wystawię recenzję ale ten jest naprawdę świetny!;)

      Usuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...