czwartek, 7 maja 2015

Nowości z promocji w Rossmannie.





 Cześć, dzisiejszy post typowo haulowy, czyli co kupiłam na promocjach w Rossmannie.
Zapraszam!








Nie planowałam wielkich zakupów, jednakże zrobiłam sobie wcześniej listę i tego się trzymałam.
Planowałam od samego początku kupić jakieś kolorowe mazidło do ust oraz puder sypki, którego nigdy nie miałam odwagi kupić i przetestować.






 Kupiłam dwie szminki:

1) Rimmel Lasting Finish # 214 Firecracker- 10,77zł
2) Eveline Aqua Platinum # 416 - 5,29 zł

Pudry :
1) Rimmel Stay Matte 05- 12,74 zł
2) Wibo Fixing Powder- 4,90 zł

Oraz :
Miss sporty baza peel off- 4,17 zł






Kolor szminek jest prawie identyczny, lecz szminka z Eveline jest lekko ciemniejsza i daje trochę inny efekt na ustach.




Pisząc post zajadam się witaminami, których ostatnio ciągle mam mało.
Chce ktoś kawałek?;)








Byłyście na tych promocjach?
Macie jakieś kosmetyki ze zdjęć z góry?

Pozdrawiam
nutkowa

24 komentarze:

  1. Szminki to rakiety! Sama zastanawiałam się nad tą z Rimmela:) Ale ciągle mam zamieszanie w głowie stojac na przeciwko ich szafy :D Tyyyle dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno o niej myślałam, także decyzja była konkretna przy szafie;)

      Usuń
  2. zaciekawił mnie ten puder z Wibo, daj znać, jak się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, napewno będzie kiedyś recenzja;)

      Usuń
  3. Nie mam żadnego kosmetyku z tych, które kupiłaś. Chciałam kupić puder Wibo ale mi wykupili...:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam podkład, korektor, tusz, eyeliner i lakier nude :) Razem dałam jakieś 35 zl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli dużo kosmetyków za nie wielką cenę;)

      Usuń
  5. oj szminy cudne;) ja na razie sie opanowałm promocji i nic nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czuje, że za rok też nic nie kupie już;)

      Usuń
  6. Też kupiłam ten puder z wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym rosku, gdzie byłam była jeszcze jedna sztuka, tak wybrany został;D

      Usuń
  7. Mam ten puder Rimmel i bardzo sobie chwalę :) A na promocji jeszcze nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go jeszcze nie używałam, ciekawe czy się spisze;)

      Usuń
  8. Szminka Firecracker ma świetny kolor, uwielbiam ją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dawna mi się podobała właśnie;)

      Usuń
  9. Kurcze ja nie byłam (serio!) i teraz tak mi przykro bo wszędzie te posty rosmamowskie ;) stały Martę chce kupić i jak czytam ze masz go za 12zl to mi się lezka kręci :) pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem sobie odbijesz;)

      Usuń
  10. Rimmel 214 Firecracker - śliczny kolorek !

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne kolory pomadek :) Naszła mnie ochota na kiwi!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja wydałam troszkę za dużo na promocjach w rossmanie, ale nie żałuję :)
    Malinowe Ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno mniej wydałaś niż gdybyś miała kupić wszystko w normalnej cenie;)

      Usuń
  13. Właśnie kończy mu się puder sypki z miyo (najlepszy!). Niestety nie ma go aktualnie w drogerii więc szukam innego taniego dostępnego stacjonarnie. Nie wiedziałam, że wibo taki ma!
    Testowalas już? Jak się sprawdza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudru jeszcze nie testowałam bo muszę pozostałe wykończyć ale słyszałam o nim wiele dobrego;) o tym z miyo również słyszałam ale stacjonarnie nigdzie go nie widziałam ;(

      Usuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...