środa, 27 maja 2015

Models Own Fizzy Cola Bottless


 Cześć, dawno na moim blogu nie było postu typowo paznokciowego, tak więc dziś melduję się z Models Own Fizzy cola  bottless.
Zapraszam!





Podczas malowania odczułam wrażenie jakby lakier miał lekko żelową formułę. Szybko schnie a efekt na paznokciach jest niesamowity.
W buteleczce możemy odnaleźć złote drobinki jak i takie, które przypominają posypkę lub  cukier puder.









Jak podoba Wam się lakier i zdobienie?


Pozdrawiam
nutkowa

5 komentarzy:

  1. Przepiękne paznokcie i manicure~1

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor i piękne paznokcie. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm zastanawiałam się nad nim jakiś czas temu. Nie wzięłam bo to chyba nie mój kolor...
    Coś mi się ubzduralo czy on pachnie cola?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie, bynajmniej ja nic takiego nie czułam;)

      Usuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...