poniedziałek, 4 maja 2015

Essie: Parka perfect



Cześć, dziś post miły dla oka dla każdej paznokciomaniaczki.
Poznajcie Essie Parka Parfect.
Zapraszam !



Sam lakier mam już od dłuższego czasu w moich zbiorach. Wygrałam go w konkursie na blogu moniszona razem z wieloma innymi, które raz na jakiś czas będę Wam prezentować.








Lakier ma piękny lecz dość ciężki do zidentyfikowania kolor.
Jest niby jasnym błękitem, jednak pod różnym kątem może wydawać się szary.
Parka perfect ma w sobie małe srebrne drobinki, których w ogóle nie widać po nałożeniu na paznokcie a co bardzo widoczne jest w buteleczce.
Pomimo to kolor bardzo mi się podoba.

Wzorek pochodzi z płytki, która gościła już w tym poście.
Baza, którą użyłam to Miss Sporty, natomiast top Seche Vite.


Jak Wam się podoba kolorem?
Może macie tego gagatka w swoich zbiorach?

Pozdrawiam
nutkowa



17 komentarzy:

  1. Mam go, jest jednym z moich ulubieńców. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również jest na liście moich ulubieńców;)

      Usuń
  2. kolor jest obłędny, ale powiedz jak Ty to robisz że masz takie długie i ładne paznokcie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nic z nimi nie robię;) jedynie raz w tygodniu piłuje, pielęgnuje skórki i maluje ot wszystko;)

      Usuń
  3. śliczny kolor:) lubię takie nieoczywiste i wielowymiarowe odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super wygląda z tym zdobieniem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor :) ja teraz próbuje zregenerować moje pazkoncie i o malowaniu muszę zapomnieć aczkolwiek lakier jest świetny :) piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna ta niebieskość :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...