piątek, 22 maja 2015

AA Intymna : Płyn do higieny intymnej


 Cześć, zapewne wiele z Was ma kłopoty z wyborem odpowiedniego i delikatnego żelu do higieny intymnej, który nas nie podrażni i da uczucie świeżości. 
Dziś zapraszam Was na recenzje żelu do higieny intymnej od AA Intymna.
Czy się spisał? Same zobaczcie!






Płyn do higieny intymnej AA intymna Girls, jest dedykowany dla młodych dziewczyn 9+.
Choć mam prawie 3 razy tyle na karku, to nie przeszkadza w żaden sposób by wypróbować taki kosmetyk.
Myślę, że płyn sprawdzić się powinien dla kobiet w każdym wieku, pomimo konkretnego wskazania dla grupy wiekowej.



Skład:




Cena: ok. 15 zł
Pojemność: 300 ml
Kolor: przezroczysty
Konsystencja: dość rzadki
Dostępność: http://sklep.kosmetykiaa.pl/product-pol-267-AA-Intymna-Plyn-do-higieny-intymnej-GIRLS-9-w-okresie-dojrzewania.html



Pierwszym detalem, który bardzo lubię w tego typu kosmetykach to pompka, jest to bardzo praktyczne rozwiązanie. Dzięki niej prosto, łatwo i przyjemnie wydobywa się produkt bez potrzeby sięgania po całą butelkę.
Wygląd buteleczki jest miły dla oka, budzi wrażenia czystości oraz delikatności. Biały design z delikatną i subtelną informacją o produkcie, rodzi we mnie pozytywne odczucia.
Wystarczy już niewielka ilość kosmetyku do użycia podczas kąpieli, ponadto kosmetyk jest bardzo wydajny.
Płyn po dłuższym, codziennym stosowaniu, bardzo dobrze się u mnie spisał.
Nie zaobserwowałam żadnych podrażnień, zaczerwień, suchości itp. 
Kosmetyk jest bardzo delikatny i łagodny dla miejsc intymnych.
Płyn daje mi pełne uczucie świeżości, komfortu.
Kosmetyk można spokojnie stosować w trakcie okresu, nie podrażnia oraz nie piecze( w moim przypadku tak było).

Uważam, że kosmetyk jest wart uwagi. Z pośród wielu kosmetyków do higieny intymnej oferowanej na rynku, ten jest jednym z delikatnych i łagodnych płynów.


Używałyście tego kosmetyku?
Jakie macie odczucia w kwestii płynów do higieny intymnej?


Pozdrawiam
nutkowa

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię kosmetyki firmy AA. Myślę, że i ten płyn przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od zawsze lubiłam tę firmę ale żelu jeszcze nie miałam;) Napewno byś go polubiła;)

      Usuń
  2. Nie używałam, ale moje obecne pomału się kończą, więc chyba spróbuję :))

    hairoutine.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też miałam dwa na wykończeniu, dlatego bardzo się z niego ucieszyłam;)

      Usuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...