czwartek, 30 kwietnia 2015

Nowa współpraca: AA Cosmetics - uwaga DUŻO ZDJĘĆ;)




Cześć, wreszcie wróciłam do domu, gdzie czekała na mnie ogromniasta paczka od firmy  AA, z którą nawiązałam ostatnio współprace.
Zapraszam na zapoznanie się z ofertą oraz zawartością paczki;)




















Firma w swojej ofercie posiada kosmetyki dla każdego rodzaju cery a nawet dla diabetyków. Ponadto przyszłe mamy jak i te obecne również znajdą coś dla siebie. Nastolatki te  bardzo młode jak i te po 30, 40, 50, 60 także mogą szukać w ofercie czegoś dla siebie.



A teraz to co czekało w paczce:














Nie pozostaje mi nic innego jak zaczynać testowanie.
Dziś wypróbowałam podkład z serii MATT i jestem bardzo na tak, nie tylko dlatego, że kolor jest dla mnie odpowiedni. Więcej w recenzji;)











Znacie tę firmę?
Macie jakieś kosmetyki z firmy AA?


Chciałybyście jakiś kosmetyk jako pierwszy zobaczyć w recenzji?


Pozdrawiam
nutkowa

13 komentarzy:

  1. miłego testowania, z nutką zazdrości :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, do niedawna sama zazdrościłam takich współprac;)

      Usuń
  2. nie lubię tej firmy, strasznie uczuliły mnie ich kremy i od tej pory nic od nich nie kupuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może drogi anonimku dobrałeś/łaś kosmetyki niewłaściwe dla swojej cery.

      Usuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...