środa, 15 kwietnia 2015

Cytrynowo -szare zdobienie paznokci na wiosnę!




Cześć, dziś zapraszam Was na zdobienie bardzo orzeźwiające- cytrynowo-szare z dodatkiem stempli i efektu holo.

Zapraszam!














Lakierem z lovely trudno było mi operować, pokrywa za 2 warstwami ale trzeba się nieźle namachać by wyszło równo. Na kolor żółty położyłam 1 warstwę koloru holograficznego.
Jak widać bardzo trudno jest uchwycić na zdjęciach efekt holograficzny, jaki można uzyskać za sprawą holo topu z colorowo.

Użyta płytka do stemplowania to duża płytka XY19 pochodząca ze sklepu promoto.


Jak Wam się podoba zdobienie?


Pozdrawiam
nutkowa

11 komentarzy:

  1. Cudowne na słoneczne dni ;)
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydałyby się takie dni ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Bardzo ładnie, tak letnio :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ładny ten żółtek tylko szkoda, że problematyczny. Ogólnie całość fajnie się prezentuje w takim zestawieniu kolorystycznym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom tak niestety trzeba mieć do niego cierpliwość;p

      Usuń
  4. świetne połączenie kolorystyczne, całość zdobienia bardzo mi sie podoba, łacznie ze stempelkiem:) Z miłą chęcią dołączam do grona twoich czytelników:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne mani, spodobała mi się ta płytka :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...