poniedziałek, 30 marca 2015

Eveline Cosmetics: Lakier Color Edition Big Brush # 916


 Cześć, dziś ostatnia recenzja kosmetyków od firmy Eveline Cosmetics, mianowicie recenzja lakieru do paznokci Color edition big brush # 916.
Zapraszam!


Kolor lakieru nie chcę się załapać idealnie na zdjęciu ale z tego co widziałam w sieci nikomu się to nie udało, może na tym tkwi jego sekret w tym cudnym kolorku;)
Jak tylko ujrzałam ten kolor od razu przypadł mi do gustu. Lubię takie odcienie a ten szczególnie przykuwa uwagę.
Jest to lekko brzoskwiniowy kolor z lekką nutką neonowego grymasu.
Kolor w rzeczywistości jest bardziej żywy niż na zdjęciach.
Nawet u mnie na uczelni wszystkie się nim zachwycały.


Pojemność: 12 ml
Cena: ok. 7 zł
Dostępność:
http://sklep.eveline.eu/

















Lakier ma jedną najważniejszą dla wszystkich lakieromaniaczek cechę- ma szeroki pędzelek.
Malowałam paznokcie już wieloma lakierami i powiem szczerze, że ten wcale nie odstaje od tych z wyższych półek.
Konsystencja nie jest ani zbyt gęsta ani zbyt rzadka. Lakier szybko nie gęstnieje w buteleczce.( mam go już 2 miesiące i nic się nie dzieje)
Aplikacja jest łatwa i przyjemna a dzięki dużemu pędzelkowi wszystko przebiega szybko i sprawnie.
Jeśli chodzi o trwałość lakieru to beż użycia topu lakier na paznokciach trzyma się 3 dni, malując paznokcie na tzw. zakładkę oraz wykonując wszelkie czynności domowe, typu: sprzątanie, zmywanie naczyń itp.
Natomiast trwałość z użyciem topu, gdzie w moim wypadku był to Seche Vite, wynosiła nawet 7 dni.
Nigdy nie narzekałam na trwałość lakierów, nawet tych najtańszych, ponieważ  jakoś zawsze lakier trzymał się elegancko na mojej płytce.
Formuła lakieru jest czysta, bez dodatku brokatu, drobinek holograficznych czy metalicznych, jest to czysta brzoskwinia.
Przy zmywaniu lakieru nie zauważyłam żadnych problemów, ponadto lakier nie wchłania się w płytkę paznokcia w przypadku, gdy nie użyjemy bazy.


Ogólnie rzecz biorąc lakier jest godny uwagi a z tego co wiem są  dostępne jeszcze inne kolory.


Miałyście ten lakier?


Pozdrawiam
nutkowa

15 komentarzy:

  1. Przepiękny kolor już nie mówiąc o Twoich paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki śliczny kolor ;) bardzo ładne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekny kolor, ale na takich ładnych zdrowych paznokciach to wszystkie będą się fajnie prezentować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, to miło, że widać efekty dbania o nie;)

      Usuń
  4. Miałam, poleciał do mamy, bo mam już podobny kolor. Ale jest naprawdę bardzo przyjemny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam podobny ale ciut ciemniejszy a ten jest idealny na lato i wiosne;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Lakier sam w sobie pięknie się błyszczy a na zdjęciu jest z SV;)

      Usuń
  6. kształt paznokci taki chcę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę długości, pięknie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...