piątek, 20 marca 2015

Eveline Cosmetics: Krem CC rozświetlająco-nawilżający 8w1


 Cześć , dziś zapraszam Was na recenzję kremu CC od Eveline Cosmetics, który ostatnio testowałam dość intensywnie.
Zapraszam!




Krem mieści się w poręcznej tubce z wygodnym dziubkiem zamykanym na zatrzask typu klik.





Efekty:

  • wyrównuje koloryt cery
  • pokrywa niedoskonałości
  • intensywnie nawilża 24h
  • wygładza i rozświetla
  • redukuje oznaki zmęczenia
  • zmniejsza widoczność porów
  • długotrwale i skutecznie matuje
  • SPP 15 chroni przed UVA/UVB


Kolor: light beige
Cena: ok. 32 zł ( w promocji ok.18zł)
Pojemność:30ml
Dostępność:
http://www1.eveline.com.pl/make-up/twarz/podklad/magical-cc-cream
drogerie typu rossmann, natura itp.


 Skład:









Krem ma lekką i  delikatną formułę, która może nam posłużyć jako baza pod makijaż, krem wyrównujący koloryt, czy też  krem solo, jeśli lubimy delikatny makijaż.
Ja osobiście najczęściej wykorzystywałam go jako krem solo na cały dzień do delikatnego makijażu.
Krem na pierwszy rzut oka jest biały, jednak zawiera w sobie małe drobinki mineralne, które delikatnie nadają jednolity kolor cerze. Wydaje mi się to świetnym rozwiązaniem!
Sama formuła pomimo drobinek mineralnych pigmentów, zawiera małe drobinki rozświetlające, które nadają cerze blasku i świeżości. Można odnieść wrażenie iż cera jest wypoczęta, świeża i zdrowa.
Krycie jest typowe dla tego rodzaju kremów, delikatnie zatuszujemy jakieś mało widoczne niedoskonałości i zaczerwienienia na twarzy, jednak jeśli ktoś potrzebuje czegoś więcej od krycia, trzeba użyć podkładu.
Zapach jest delikatny i miły dla nosa.
Krem nie podrażnił ani nie uczulił mojej cery.
Kosmetyk faktycznie lekko zmniejsza widoczność porów, nie zapychając cery.



Miałyście doczynienia z tym kremem?
Używacie jakiś kremów CC?

Pozdrawiam
nutkowa

1 komentarz:

  1. Świetna recenzja kremu ;) Być może kiedyś zdecyduję się na jego zakup, ale mam jeszcze dużą ilość mojego ulubionego kremu ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...