niedziela, 15 marca 2015

EVELINE COSMETICS: Fluid Ideal Stay 12h


 Witajcie, dziś mam dla Was recenzję testowanego ostatnio fluidu Ideal Stay 12h od Eveline Cosmetics.

Zapraszam!












Co mówi producent:


Trwale kryjący podkład nowej generacji, perfekcyjnie kryje wszelkie niedoskonałości cery, nadając jej świeży, promienny wygląd przez cały dzień. Zapewnia trwałość makijażu oraz intensywne nawilżenie, pozwalając cerze utrzymać nieskazitelny wygląd przez 12h. Doskonale łączy się z kolorytem skóry, tworząc idealne wykończenie makijażu bez efektu maski. Innowacyjna kremowa konsystencja łatwo i równomiernie
Trwale kryjący podkład nowej generacji, perfekcyjnie kryje wszelkie niedoskonałości cery, nadając jej świeży, promienny wygląd przez cały dzień.
Zapewnia trwałość makijażu oraz intensywne nawilżenie, pozwalając cerze utrzymać nieskazitelny wygląd przez 12h.
Doskonale łączy się z kolorytem skóry, tworząc idealne wykończenie makijażu bez efektu maski.
Innowacyjna kremowa konsystencja łatwo i równomiernie rozprowadza się na twarzy.
Nie obciąża skóry.
Innowacyjna receptura bogata w zaawansowane technologicznie składniki aktywne sprawia, że podkład Ideal Stay stanowi doskonałe połączenie właściwości upiększających i pielęgnacyjnych.
Koenzym Q10, zwany eliksirem młodości, dzięki swym właściwościom antyoksydacyjnym, chroni przed działaniem wolnych rodników oraz szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Opóźnia procesy starzenia się skóry zwiększając jej jędrność.
Lecytyna intensywnie nawilża przywracając skórze elastyczność i sprężystość. Ułatwia wchłanianie składników aktywnych. Doskonale odżywia skórę pozostawiając ją gładką i jedwabiście miękką.
Karnityna jest skutecznym przeciwutleniaczem, przyspieszającym regenerację skóry.się na twarzy. Nie obciąża skóry. Innowacyjna receptura bogata w zaawansowane technologicznie składniki aktywne sprawia, że podkład Ideal Stay stanowi doskonałe połączenie właściwości upiększających i pielęgnacyjnych. Koenzym Q10, zwany eliksirem młodości, dzięki swym właściwościom antyoksydacyjnym, chroni przed działaniem wolnych rodników oraz szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Opóźnia procesy starzenia się skóry zwiększając jej jędrność. Lecytyna intensywnie nawilża przywracając skórze elastyczność i sprężystość. Ułatwia wchłanianie składników aktywnych. Doskonale odżywia skórę pozostawiając ją gładką i jedwabiście miękką. Karnityna jest skutecznym przeciwutleniaczem, przyspieszającym regenerację skóry.

Kolor na zdjęciu to #16, jest to średni beż.





Cena: ok. 13zł
Pojemność: 30ml
Kolor: 16 medium beige
Dostępność: http://sklep.eveline.eu/fluid-ideal-stay-p40732, drogerie, sklepy z kosmetykami


Po aplikacji na pewną partię twarzy wygląda tak:


Po rozprowadzeniu:



Na wstępie zaznaczę iż mam bardzo bladą cerę i na dodatek trafił mi się bardzo ciemny kolor fluidu.
Jak widzicie na zdjęciu wyżej celowo aplikowałam podkład by pokazać jak różni się od mojego koloru skóry. Niestety po nałożeniu na całą twarz wyglądałam jak pomarańcza...
Pomimo koloru, który jest na dzień dzisiejszy dla mnie nie odpowiedni postarałam się go trochę przetestować w zaciszu domowym, kiedy nigdzie nie wychodziłam.
Myślę, że może zaprzyjaźnię się z nim bardziej w okresie letnim, kiedy moja skóra jest bardzo opalona.
Niemniej jednak sam kosmetyk jest bardzo interesujący, warto się mu przyjrzeć zwłaszcza, że producent wypuścił na rynek kilka odcieni, tak więc możemy dobrać coś dla siebie.
Bardzo podoba mi się jego zapach, który jest delikatny i nie drażni naszego nosa przy aplikacji a także podczas noszenia na twarzy możemy czuć jego delikatną woń. 
Ponadto fluid ma  gładką, kremową konsystencję, dzięki czemu bez problemów rozprowadza się po skórze( mam cerę normalną).
Czy wywołuje efekt maski?  Chyba widać na zdjęciu powyżej, że skóra nie wygląda sztucznie, wygląda naturalnie, kosmetyk wtapia się w skórę.
(oczywiście pomijając nieodpowiedni kolor fluidu, załóżmy, że jest odpowiedni dla mojej cery) 
Krycie fluidu uważam za standardowe.
Kosmetyk nie wywołał u mnie podrażnień ani uczuleń.

Podsumowując fluid Ideal Stay od Eveline jest ciekawym kosmetykiem do stosowania podczas naszego rytuału make-upu. Nie jest zawrotnie drogi, łatwo dostępny, posiada szeroką gamę kolorów.
Myślę, że w przyszłości skuszę się na tę wersję ale w zdecydowanie jaśniejszym odcieniu.


Miałyście ten kosmetyk? 

Pozdrawiam
nutkowa

3 komentarze:

  1. szkoda że trafił sie ciemny kolor, chciałabym zobaczyć jak wygląda na całej twarzy, ale mimo to ciekawy produkt choć nie wiem czy dla mnie. zapraszam do mnie i obserwuje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli chodzi o kolorówkę, to Eveline wypada słabiutko szczególnie w podkładach...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kolor na starcie by u mnie odpadł :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...