piątek, 13 lutego 2015

Walentynkowe paznokcie: Pan i Pani Mysz




Cześć, dziś moja własna  propozycja na walentynkowe mani. Długo myślałam co mogłabym w tym roku zmalować, doszłam do wniosku iż w tym roku będzie skromniej niż w zeszłym. 
Jak wyszło? Zapraszam na dalszą część posta.


W tym roku postawiłam na klasyczną czerwień z dodatkiem złota oraz na wizerunek ręcznie malowanych myszek farbkami akrylowymi, które wyszły pokracznie... ale jest to mój pierwszy malunek nowymi pędzlami i dopiero się wprawiam;)

Jeśli jesteście ciekawi jak wyglądało moje mani w zeszłym roku to zapraszam do tego posta.

A już teraz prezentacja moich paznokci z tego roku.





Całość pokryta również nowym topem, który chodził mi ponad rok po głowie. Bardzo jestem z niego zadowolona, paznokcie wyschły w mgnieniu oka, całość błyszczy się niemiłosiernie i tylko troszkę rozmazała się jedna mordka myszki.


Jak spędzacie walentynki? Ja niestety cały dzień spędzę na zajęciach i wracam dopiero wieczorem;(

Macie jakieś pomysły na walentynkowe pazurki?

Pozdrawiam
nutkowa

14 komentarzy:

  1. Super myszki☺. U mnie też dzisiaj walentynkowe zdobienie ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, takie troszke dziwadełka, nie wyszły idealnie;D

      Usuń
  3. Ja walentynki spędzam ze zbiorem zadań z chemii ;D
    +ładne myszki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łączę się z Tobą w bólach, wiem co czujesz...;p

      Usuń
  4. My niestety mamy walentynki pod znakiem choroby :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nie fajnie się złożyło;(

      Usuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...