czwartek, 5 lutego 2015

Łososiowy GR # 157


Cześć, dziś mam dla Was mani, które już dawno czekało na publikację. Niestety przez sesje dawno mnie tu nie było ale już wróciłam i melduję się  z nowym paznokciowym postem;)
Zapraszam!








Do wykonania mani użyłam:

  • bazy miss sporty
  • GR # 157
  • jedna warstwa GR#140 na palcu środkowym
  • srebrny Butterfly na palcu serdecznym
  • cyrkonie
  • top coat SH







Zdjęcia robione były 4 dnia po pomalowaniu, dlatego końcówki są lekko starte...



Jak podoba Wam się zdobienie?
Macie na swoich paznokciach jakieś zdobienie dzisiaj? Koniecznie dajcie linka w komentarzu, chętnie je zobaczę;)

Pozdrawiam
nutkowa

4 komentarze:

  1. Ładne kolorki, takich jeszcze nie mam a ostatnio mam manie na punkcie kupowania lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kompozycja lakierów :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...