poniedziałek, 23 lutego 2015

EVELINE COSMETICS: X-TREME CARE- SOS DO SKÓREK I PAZNOKCI


Cześć, dziś pokażę Wam produkt godny uwagi, o którym niektóre z Was zapewne nie słyszały. Jest nim arganowy balsam do skórek i paznokci X-TREME CARE od Eveline.
Zapraszam na recenzję!




Pomimo regularnej pielęgnacji zdarza mi się, że moje skórki są suche i potrzebują natychmiastowego ratunku. Z pomocą przyszedł mi mały arganowy balsamik do skórek od Eveline, który już po chwili od nałożenia i wtarcia preparatu w skórki działa cuda;)








Co mówi producent: 









Skład:





Balsam jest wzbogacony w dodatkowe składniki pielęgnujące tj.:





Produkt mieści się w małej poręcznej tubce, z której bez problemu wydobywa się balsam w odpowiedniej dla nas ilości.



Kolor: jasny beż
Zapach: agranowy
Konsystencja: kremowa
Cena: ok 15zł
Pojemność :12ml
Dostępność: drogerie,
sklep internetowyhttp://www1.eveline.com.pl/make-up/paznokcie/pielegnacja-skorek/sos-x-treme-care-arganowy-balsam-do-skorek-i-paznokci-0
http://www.eveline.eu/


Balsam znajduje się w małej poręcznej tubce, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć przy sobie i posmarować nim skórki czy paznokcie, do których również może być stosowany. 
Produkt naprawdę w mgnieniu oka potrafi nawilżyć suche skórki wokół paznokci. 
Osobiście wolę go stosować tylko na skórki, gdzie sprawdza się idealnie.
Stosowałam go również do pielęgnacji paznokci, jednak uważam, że do tego celu lepsze są typowe odżywki. 
Niemniej jednak  po zmyciu starego lakieru,  lubię posmarować nim paznokcie aby trochę je nawilżyć i odżywić.
Po dłuższym stosowaniu balsamu na skórki zauważyłam, że teraz są one w lepszym stanie niż po samym ich olejowaniu.
Produkt nie lepi się po aplikacji, szybko się wchłania a efekt nawilżonych i zadbanych skórek jest natychmiastowy.
Niestety nie wiem jak z zadziorami daje sobie radę, ponieważ nie mam z tym problemu ale podejrzewam, że również by sobie poradził.
Aplikacja balsamu jest przyjemna i szybka.
Pomimo niewielkiej pojemności balsam jest wydajny. Jeden kleks( zdj wyżej) starcza mi na pokrycie skórek przy jednej dłoni.


Stosujecie jakieś balsamu do skórek?
Używałyście tego z eveline?

Pozdrawiam
nutkowa

13 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie i jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się u mnie ;)!
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też o nim wcześniej nie wiedziałam a tu proszę okazał się świetny;D

      Usuń
  2. nie wiedziałam ze sa takie balsamy. Wolę olej i olejować skórki bo działa to i na paznokcia i na skórki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również stosuję olejki na skórki i paznokcie ale od pewnego czasu tylko ten balsam idzie na skórki, olejki narazie mają wolne;)

      Usuń
  3. Ja na razie nie stosuję nic na skórki, nie ma takiej potrzeby ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, ja często maluję paznokcie, zmywam, poza tym robię mnóstwo innych rzeczy, które je wysuszają;( taki balsamik jest dla nich ratunkiem;)

      Usuń
  4. Nie używałam takiego produktu jeszcze, jedynie masełko do paznokci z oriflame:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o tym masełku... jakoś nie miałam okazji nigdy używać nawet kosmetyków tej firmy, ale się za nim rozejrzę jak wykończę ten balsam;)

      Usuń
  5. widziałam go ostatnio w rossmanie zaciekawił mnie bardzo, ale jeszcze się nie zdecydowałam na zakup

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja do skórek nic nie używam, na szczęście nie mam z nimi żadnych problemów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym też tak móc powiedzieć;)

      Usuń
  7. Nie słyszałam wcześniej o tym produkcie. Mam problem z wysuszonymi skórkami. Próbuję wielu rzeczy i chyba na ten opisywany przez Ciebie kosmetyk również się zdecyduję. Twoja recenzja mnie zaciekawiła i przy następnych zakupach na pewno się za tym preparatem rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...