poniedziałek, 9 lutego 2015

Eveline Cosmetics - współpraca

Cześć, jakiś czas temu otrzymałam paczuszkę od firmy Eveline Cosmetics, z którą ostatnio podjęłam współpracę.



Jakież było moje zdziwienie, gdy przyjechałam do domu ze studiów i zobaczyłam pokaźny kartonik, który na mnie czekał. (cały czas myślałam o jednym góra dwóch rzeczach) Po otworzeniu paczki okazało się, że w środku znajduje się mnóstwo kosmetyków o wszelkich zastosowaniach. Zaczynając od pielęgnacji twarzy, dłoni, paznokci na kolorówce kończąc.
Kolorówki byłam najbardziej zdziwiona,  ponieważ nigdy nie recenzowałam tego typy kosmetyków  i będzie to dla mnie wielkim wyzwaniem i frajdą;)

Zaraz po otworzeniu kartonu poczułam delikatny zapach wanilii. Stwierdziłam, że pewnie jakiś kosmetyk uległ uszkodzeniu, jednak po wypakowaniu wszystkiego okazało się, że wszystko jest ok.

Jestem pod wrażeniem zapakowania kosmetyków, szczególnie różu do policzków- był zapakowany w dodatkowy mały kartonik a w środku owinięty dużą ilością folii, także nie miał prawa się pokruszyć.

W kartonie było kilka poduszeczek z powietrzem, które wypełniły przestrzeń między kosmetykami oraz blokowały ich przemieszczanie się. Naprawdę jestem pod wrażeniem tak dobrze zapakowanej paczki.

Wszelkie kosmetyki jakie otrzymałam są pełnowymiarowe, tutaj też plus dla firmy za to, że potraktowała mnie poważnie jako blogerke i nie wysyłała pliku próbek.

Wszystkie kosmetyki mają długi termin ważności.

Oto zawartość paczki:






Bardzo spodobał mi się kolor lakieru, który otrzymałam. Jest to podchodząca pod neon delikatna brzoskwinia #916. Już mam pomysł na zdobienie z użyciem tego lakieru.

Oczywiście wszystkie kosmetyki bardzo mi się podobają, niektórych nie miałam okazji używać nigdy w życiu jak np. specjalny balsam do skórek i paznokci czy peeling do dłoni, który był sprawcą waniliowego zamieszania.

Bardzo lubię kosmetyki tej firmy i cieszę się, że mam szanse na testowanie ich produktów. Niebawem pojawi się recenzja jednego z nich. Którego? Odpowiedź będzie w następnym kosmetycznym poście, śledźcie bloga;)


Używacie kosmetyków tej firmy?
Może miałyście okazję współpracować z firmą Eveline?

Pozdrawiam 
nutkowa

5 komentarzy:

  1. Pokaźna ilość. Gratuluję współpracy i życzę miłych testów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne produkty, miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współpracy, super przesyłka :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna paczuszka, udanego testowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życze przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...