wtorek, 17 lutego 2015

Eveline Cosmetics: Luksusowy peeling do dłoni




 Cześć, przychodzę do Was z obiecaną recenzją kosmetyku z Eveline Cosmetics. Głównym bohaterem jest dziś luksusowy peeling do rąk- argan& vanilla w nowym odmienionym wydaniu.
Zapraszam do dalszej recenzji!




Kosmetyk otrzymałam w ramach współpracy, tutaj post, w którym opisywałam wrażenia po otrzymaniu paczki.



Opis producenta:


Innowacyjna formuła 8w1, bogata w składniki aktywne skutecznie pielęgnuje skórę dłoni i przywraca jej aksamitną gładkość.
Kompleksowe działanie 8w1:
1. Delikatnie oczyszcza i złuszcza martwe komórki naskórka. 2. Intensywnie nawilża. 3. Przywraca jedwabistą gładkość. 4. Regeneruje i odżywia. 5. Nadaje sprężystość i elastyczność. 6. Rozjaśnia przebarwienia. 7. Wyrównuje koloryt. 8. Koi i łagodzi podrażnienia.
TECHNOLOGIA YOUNG HAND & HYALURON™
odmładza i wygładzaskórę dłoni oraz  przywraca jej głęboki poziom nawilżenia
RENEWAL HANDS COMPLEX™,OLEJEK ARGANOWY, MASŁO SHEA,bioHYALURON PLUS COMPLEX™, OLEJEK ZE SŁODKICH MIGDAŁÓW,EKSTRAKTY Z: MIODU, CYTRYNY,WANILII, DZIKIEJ RÓŻY, KAKAO, LUKRECJI; KOMPLEKS WITAMIN A+E+F.


Skład:



Cena: 9,59 / 75ml


Zapach: wanilia i olejek arganowy wyczuwalny od razu ale jest to delikatny zapach, nie drażniący
Kolor: miodowy
Konsystencja: typowa dla kremu, dość gęsta
Dostępność: http://sklep.eveline.eu/peeling-do-rak-z-ekstraktem-z-wanilii-8w1-p40849


Opakowanie wygląda naprawdę bardzo luksusowo jak określił to producent.

Stosowałam ten specyfik od jakiegoś czasu co kilka dni, nigdy po jego stosowaniu nie widziałam konieczność używania dodatkowo kremu do rąk.

Peelingujące drobinki są tak delikatne, że nie zrobią krzywdy nawet delikatnej, wrażliwej skórze dłoni. Niemniej jednak świetnie spisują się w usuwaniu martwego naskórka oraz wygładzeniu dłoni.
Osobiście zauważyłam dwa rodzaje drobinek, jedne grubsze mocniejsze a drugie bardzo delikatne.









Na zdjęciu wyżej widoczne dwa kolory drobinek.


Aplikacja kosmetyku jest bardzo przyjemna, w powietrzu unosi się boski zapach waniliowo-arganowy, który bardzo lubię. Zaraz po umyciu rąk po peelingu dłonie są bardzo gładkie, czuć nawilżenie, wygładzenie. Jest to dobrą alternatywą do osobnego używania peelingu i kremu do rąk- tu mamy jakby dwa kosmetyki w jednym.
Kosmetyk jest wart uwagi, szczególnie dzięki bogatemu składowi: kwas hialuronowy, masło shea, olej ze słodkich migdałów, witaminy oraz wiele innych. Drugim plusem jest jego niska cena.
Jestem bardzo zadowolona z tego kosmetyku, szczególnie, że nigdy nie używałam specjalnych peelingów do dłoni, ten tutaj spisał się rewelacyjnie. Początkowo myślałam, że będzie ciężki oraz gęsty, skutkujący dyskomfortem przy nakładaniu, jednak było zupełnie na odwrót.


Polecam Wam szczerze ten peeling, nie dlatego, że dostalam go  w ramach współpracy, po prostu myślę, że warto go przetestować. Nie zrobi nam krzywdy i nie kosztuje wiele a daje całkiem miłe efekty na skórze dłoni.

Używałyście tego peelingu? Stosujecie tego rodzaju kosmetyki?

Pozdrawiam 
nutkowa

10 komentarzy:

  1. Ja mam peeling do rąk z Mary Kay :) Fajna sprawa :) Kosmetyki Eveline bardzo lubię wiec może kiedyś się skuszę jak mój się skończy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o nim... pewnie daltego, że nigdy nie używałam peelingów do dłoni, więc nie interesowało mnie to do czasu wypróbowania tego z eveline;)

      Usuń
  2. Czytałam już o nim dobre opinie i coraz bardziej mam ochotę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam za taką cenę i działanie się opłaca;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Czekam na Twoją opinię jak już go przetestujesz daj znać;)

      Usuń
  4. Szukałam produktu do wygładzenia dłoni i do poprawienia ich wyglądu, po przeczytaniu tej recenzji już wiem na co się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuszę się na niego od jakiegoś czasu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się skusić ;) właśnie przed chwilą go zmyłam i cały czas czuję jego piękny zapach!;D

      Usuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...