piątek, 20 lutego 2015

Eveline Cosmetics: Korektor pod oczy z olejkiem arganowym 8w1


 Dziś przedstawiam Wam korektor pod oczy, który stał się moim hitem!
Zapraszam na recenzję o korektorze idealnym.









Mowa o korektorze pod oczy z Eveline Cosmetics: Argan oil 8w1-kryjąco-rozświetlający.
Do tej pory używałam korektora m.in. w sztywcie z Avonu lub z Rimmela w płynie- ten jednak jest mało wydajny i już po kilku dniach zostałam z mniejszą połową tubki. Cieszę się, że miałam szanse wypróbować ten korektor, ponieważ  mając już jakieś porównanie z korektorami innych marek moja opinia jest pełniejsza.





Sam korektor mieści się w tubce typowej dla błyszczyków z  klasycznym pędzelkiem, którym bardzo wygodnie rozprowadza się kosmetyk po skórze.




Opis producenta:


Innowacyjny korektor 8w1 doskonale maskuje i pokrywa wszystkie niedoskonałości skóry wokół oczu. Odżywcza formuła bogata w olejek arganowy i kwas hialuronowy intensywnie wygładza, długotrwale nawilża oraz chroni naskórek przed wysuszeniem. Ujędrnia i napina delikatną skórę wokół oczu. Koryguje wszystkie rodzaje zmarszczek, drobne linie mimiczne oraz nierówności. Mineralne pigmenty rozświetlające skutecznie maskują oznaki zmęczenia, rozjaśniają cienie pod oczami, niwelując skutki stresu. Natychmiast po zastosowaniu skóra wokół oczu staje się aksamitnie gładka i promienna. Spektakularna redukcja ilości, długości, szerokości i głębokości zmarszczek.


Zapach: lekka nutka olejku arganowego
Kolor: jasny beż-light
Konsystencja: typowa dla korektorów w płynie, nie spływa po skórze
Cena: ok.13 zł/7ml
Dostępność: drogerie kosmetyczne, 
strona producenta :  http://www.eveline.eu/


Niżej porównanie bez korektora i z nim:


Na zdjęciu nie mam na sobie żadnego makijażu, produkt został nałożony na  czystą i ,,gołą skórę''.


Uważam, że efekty są bardzo widoczne i nie trzeba doszukiwać się, pod którym okiem korektor został nałożony. Zazwyczaj produkt nakładam kropelkami stosując łuk, potem wszystko delikatnie rozcieram i wklepuje. 
Kosmetyk nie ściera się przy aplikacji a zostaje na skórze pod oczami.
Natychmiast widać efekt, okolice oczu są rozjaśnione, sińce zakryte, skóra rozświetlona, dzięki maleńkim drobinkom rozświetlającym. Skóra jest wygładzona, nawilżona  wygląda żywo.
Korektor  z eveline nie uczulił mnie, nie piekły mnie po nim oczy, co zdarzało się przy użyciu innego korektora...
Po kilku godzinach po nałożeniu można dostrzec, że korektor dyskretnie zbiera się w załamaniach ale wystarczy małym palcem delikatnie wklepać to co nam zostało i jest ok. Jednak jest to rzecz, która nie rzuca się w oczy perfidnie, więc nie mamy się czym przejmować. 
Kolor jak najbardziej jest idealny dla jasnej cery. Osobiście jestem bardzo blada a w okolicach oczu zawsze stosuję najjaśniejsze odcienie, więc ten spisał się idealnie, wygląda naturalnie i  nie widać, że wspomagałyśmy się nim podczas make-upu. 
Trwałość również jest bardzo dobra, cały dzień krycia bez dodatkowej aplikacji korektora.

Kosmetyk nie tylko nadaje się pod oczy ale również świetnie zakrywa niedoskonałości, mam wrażenie, że pod oczami tam gdzie trzeba rozświetla a pokrywając nim niedoskonałości nie zauważyłam żadnego szczególnego rozświetlenia. Świetnie! Przecież nie chcemy by nasze niedoskonałości się świeciły;) 
Kosmetyk nakładany na niedoskonałości również jest bardzo trwały.
Zakrywając niespodziankę na brodzie, szalik ani kurtka nic nie zrobiły z kosmetykiem, pozostał on na swoim miejscu.




Używacie jakieś korektory pod oczy?
Miałyście ten?

Pozdrawiam
nutkowa

10 komentarzy:

  1. O rany coś dla mnie! Może i mam swojego ulubieńca z Pease, ten jest troszkę tańszy i lepiej dostępny (hope so!) muszę spróbować, że na tyle jasny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten korektor <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo dobrego o nim czytałam, muszę go sobie kupić w końcu!

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny efekt widoczne przede wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to najbardziej nam kobietom chodzi;)

      Usuń
  5. super na tym zdjęciu widać krycie!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...