czwartek, 15 stycznia 2015

Wielofunkcyjny jedwab do ciała od BingoSpa


Cześć, dziś zaprezentuje Wam kosmetyk, który spełnia dla mnie wiele funkcji w mojej pielęgnacji, mowa o jedwabiu do ciała od firmy BingoSpa. Zapraszam na recenzję!







Generalnie  kosmetyk jest przeznaczony do pielęgnacji ciała, tak więc świetnie sprawdza się u mnie w stosowaniu go jako balsam do całego ciała, kremu do twarzy a nawet kremu do rąk.
Jedwab ma lekko tłustą konsystencję dlatego nie należy do kosmetyków, które błyskawicznie się wchłaniają. Tym bardziej przy nałożeniu grubszej warstwy, jednak po wchłonięciu się kosmetyku nie jest odczuwalny żaden  dyskomfort i czujemy głębokie nawilżenie skóry. 

Bardzo lubię nakładać go na wacik i przecierać delikatnie twarz, efektem jest bardzo silnie nawilżona buzia. Czasem nakładam go bezpośrednio na twarz przed snem i rano widać jest na skórze wyraźne nawilżenie. 
Jest to bardzo dobry kosmetyk dla cery suchej i normalnej, nie wiem jak spisywałby się na cerze tłustej.



Co mnie zaskoczyło kosmetyk jest bardzo wydajny, pomimo iż mieści się w 300ml buteleczce, przy stosowaniu go przez kilka miesięcy zużycie jest naprawdę minimalne. Już niewielka ilośc wystarczy by pokryć skórę naszego ciała.

Jedynym minusem dla mnie jest dozownik, ponieważ jedwab jest w buteleczce bez pompki, ciężko jest go wydobyć z opakowania w odpowiedniej ilości. Ja zawsze za dużo go wylewam po przechyleniu butelki i potem męczę się żeby resztę schować do opakowania. Zamykany jest na zwykła zakrętkę lecz solidną wbrew pozorom.

Dlatego też w  mojej końcowej ocenie daje mu pół punktu mniej.




Skład:



Oprócz stosowania tego jedwabiu na ciało i twarz, używałam go jako krem do rąk. Przy nałożeniu grubszej warstwy, musiałam jednak poczekać sporo czasu by się wchłonął a i tak czułam tłusty film na dłoniach, jednak przy nałożeniu mniejszej ilości kosmetyku, dłonie były dobrze nawilżone, jedwab dobrze się wpił w skórę. 



Informacje od producenta:

Lekki, szybko wchłaniający się jedwab do ciała BingoSpa, dzięki wyjątkowym właściwościom protein jedwabiu, poprawia kondycję skóry, zapewnia jej piękny i atrakcyjny wygląd oraz na długo pozostawia ją subtelnie pachnącą.
Proteiny jedwabiu pomagają zachować wilgoć na powierzchni skóry wywołując efekt przyjemnego i długotrwałego uczucia świeżości oraz gładkość. Jak każdy emolient, zhydrolizowana proteiny jedwabna sprawiają, że skóra staje się przyjemna w dotyku i jedwabiście gładka. Dają efekt lekkiego liftingu.
Proteiny jedwabiu przenikają do wewnętrznych warstw skóry, zwiększając i jednocześnie utrwalając, efekt głębokiego nawilżenia ( głęboki efekt kondycjonujący) oraz hamują utratę wody transepidermalnej.

Jedwab do ciała BingoSpa doskonale się rozprowadza i bardzo szybko wchłania. Pozostawia skórę jedwabiście gładką, odprężoną i przyjemnie pachnącą, zwiększa uczucie pewności siebie i świadomości swojego ciała. 



dostępność: http://bingospa.eu/Jedwab-do-ciala-BingoSpa.html
kolor: biały
konsystencja: dość gęsta
cena: 14zł
pojemność: 300 ml
wydajność: bardzo duża
zapach: delikatnie słodki ale bardzo przyjemny i naturalny
moja ocena: 4,5/5



Uważam, że jest to kosmetyk godny polecenia, ponieważ za niewielką cenę mamy balsam do ciała, krem do twarzy oraz do rąk w jednym. Ja bardzo lubię takie wielofunkcyjne kosmetyki, z szerokim zastosowaniem, dlatego przypadł mi on do gustu.


Miałyście ten jedwab? Używacie czegoś innego? Czego? Piszcie w komentarzach, jestem ciekawa;)

Pozdrawiam
nutkowa

10 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji jeszcze testować tego produktu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, tani i dobry kosmetyk, często dostępny stacjonarnie;)

      Usuń
  2. Skład niestety nie dla mnie. Wolę jednak naturalne kosmetyki, lepiej służą mojej skórze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również lubię kosmetyki naturalne, jednak takie nie robią krzywdy mojej skórze, więc chciałam przetestować działanie z ciekawości;)

      Usuń
  3. Miałam mleczko do ciała z tej marki i byłam z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mleczka jeszcze nie używałam ale podejrzewam, że działałoby tak samo;)

      Usuń
  4. Nie używałam jeszcze jedwabiu do ciała. Dotychczas byłam wierna kosmetykom Bielenda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z bielendy mam jedynie kosmetyki do ust;)

      Usuń
  5. Miałam ten kosmetyk, był nawet ok, ale firma Bingospa mi zbrzydła przez ich niesmaczne reklamy.. więc omijam z daleka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie specjalnie przejmuje się tymi reklamami, wiadomo reklama musi być kontrowersyjna by zapadła w pamięć, poza tym reklama nie ma nic wspólnego ze składem i działaniem kosmetyków;)

      Usuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...