poniedziałek, 5 stycznia 2015

Maseczka do twarzy z kompleksem algowym od Bingospa



 Witajcie, dziś omówię Wam działanie maseczki z kompleksem algowym od firmy BingoSpa.

Zazwyczaj stosowałam innego rodzaju maseczki do twarzy, jednak potrzebowałam odmiany i zapragnęłam przetestować właśnie tę z bingospa.

Maseczka znajduje się w poręcznym słoiczku z zakręcaną solidną zakrętką. Opakowanie jest dość wytrzymałe, po jednym upadku na podłogę jest w całości.








Konstystencja: dość rzadka, nie lejąca się
kolor: jasny, cielisty
cena:10zł 
dostępność: http://bingospa.eu/pl/p/Maseczka-algowa-do-twarzy-nawilzanie-i-oczyszczanie-BingoSpa/54
pojemność: 120g 
ocena: 4/5
wydajność: bardzo wydajna



Moja opinia:

Maseczkę używam raz lub dwa razy w tygodniu, nakładam ją przeważnie na zwilżoną lekko twarz i zostawiam do wyschnięcia. Maseczka już po kilku minutach jakby wchłania się w skórę i nie ma po niej śladu na naszej buzi, jednak przy zmywaniu da się ją wyczuć i bez problemu schodzi z buzi, dodam że zmywam ją samą wodą.

Chwilę po aplikacji maseczki za każdym razem odczuwam lekkie pieczenie twarzy, jednak nie podrażniła mi ona nigdy skóry i nie wysuszyła.

Maseczka ma za zadanie oczyszczać i nawilżać - byłam ciekawa jak produkt może zarazem oczyszczać i nawilżać,  jednak pierwszej obietnicy producenta nie zauważyłam. Oczywiście buzia po zmyciu maseczki jest ukojona, nawilżona i ładnie wygląda ale nie zauważyłam by oczyściła moje pory z zanieczyszczeń, dlatego muszę dodatkowo zastosować specjalne preparaty oprócz niej.


Maseczka jest bardzo wydajna, wystarczy niewielka ilość by pokryć nią całą twarz.
Po nałożeniu na skórę staje się przezroczysta, nie sprawia problemów z aplikacją, nie spływa również z buzi.

Maseczka zawiera algi, dlatego więc ma charakterystyczny zapach ale w żadnym wypadku nie jest on drażniący dla nosa.


skład:





Od producenta:

Nawilżanie jest jednym z podstawowych etapów każdej odmładzającej kuracji kosmetycznej. Woda jest najważniejszym składnikiem tkanek i jest szczególnie istotna dla zachowania dobrej kondycji skóry. Zdrowa skóra zawiera ok. 70% wody w najgłębszych warstwach skóry właściwej i 13% w powłoce zewnętrznej warstwy rogowej. Maseczka algowa do twarzy BingoSpa zawiera kompleks algowy z pięciu najefektywniejszych alg i kolagen.
Algi morskie zawierają proteiny, polisacharydy, polifenole, lipidy, witaminy oraz mikro i makroelementy. Zawierają także chlorofil, chinony, fitosterole i poliaminy. Ze względu na zawartość witamin z grupy B, które biorą udział w metabolizmie tłuszczy i białek, algi wykazują zdolność odnowy naskórka. Zawarte w nich witaminy E i C oraz ß-karoten wykazują działanie antyrodnikowe, wzmacniają ściany naczyń, aktywizują procesy zachodzące w skórze, poprawiają jej koloryt. Algi są także cennym źródłem białek, zawierających takie aminokwasy, jak alanina, aspargina, glicyna, lizyna, seryna. Związki te występują w naturalnym czynniku nawilżającym, będącym składnikiem warstwy rogowej i nadającym skórze odpowiednie nawilżenie.
Maseczka BingoSpa stworzona została z ekstraktu alg Ascophyllum, Spirulina, Nori, Laminaria i Morszczyn.
Opakowanie algowej maseczki BingoSpa dostarczy Twojej skórze:
Ekstraktu algowego     3600 mg
Kolagenu2400 mg

Dzięki bogactwu odżywczych i kondycjonujących składników zawartych w algach morskich skóra jest zregenerowana, dotleniona i nawilżona, równomiernie zostają wygładzone zmarszczki. Cera nabiera promiennego wyglądu.


Miałyście tę maseczkę? Jakie są Wasze wrażenia? Jakich Wy używacie maseczek do twarzy?

Pozdrawiam
nutkowa

6 komentarzy:

  1. Właśnie tym postem przypomniałaś mi że ta maseczka czeka na mnie w zapasach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio uwielbiam maski na tkaninach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam maseczki to twarzy z tej firmy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że w tym nawilżaniu i oczyszczaniu skóry jednocześnie chodzi o to, że skóra nawilżona jest mniej skłonna do zanieczyszczeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że tak ;) pozdrawiam moją imienniczkę;)

      Usuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...