sobota, 20 grudnia 2014

Zimowy gradient farbkami akrylowymi- wrażenia




 Cześć. Jak idą przygotowania do świąt? Wczoraj nareszcie ubrałam swoją choinkę.
 Dziś mam dla Was moje dzieło próbne wykonane farbkami akrylowymi w wersji zimowej. Pierwszy raz ich użyłam i od razu powędrowały do gradientu, gdzie bardzo dobrze się spisały;)






Do wykonania mani użyłam:

  •  bazy( odżywka nail shot)
  • białego lakieru jako podkład
  • farbkę akrylową niebieską oraz biała do gradientu
  • na gradient nałożyłam jedną wartwę holo topu z CA
  •  plytka m59
  • toper brokatowy
  • top SH









Mój aparat nie ma funkcji wyłapywania szczegółów, dlatego też nie potrafił uchwycić chociażby delikatnego efektu holo oraz śnieżek.

Mani całkiem dobrze się trzyma a noszę je już 5 dzień i robię wszystko bez rękawiczek tj. zmywanie naczyń, sprzątanie i niektóre końcówki zaczynają się w niewielkim stopniu ścierać.
(zdjęcie robione 4 dnia po pomalowaniu)

Lubicie malować farbkami? Robiłyście nimi gradienty?

Macie już pomysły na świąteczny mani?

Pozdrawiam
nutkowa

19 komentarzy:

  1. Mnie sie podoba, zimowe, świąteczne zdobienie ;)
    U mnie małe rozdanie, jeśli masz ochotę - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Na żywo wygląda jeszcze lepiej, tu niestety nie wszystko jest uchwycone;(

      Usuń
  3. śliczne, ja nigdy nie próbowałam malować farbkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie ciężko dostrzec te stempelki i efekt holo, ale gradient bardzo fajny :) ja bardzo lubię malować farbkami ale wtedy mani trzyma się niestety krócej niż to zrobione lakierami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dziwne bo ja to mani obecnie mam już 7 dni i świetnie się trzyma, nie mogę wyjść z podziwu;O

      Usuń
  5. Widzę śnieżynkę :D
    Bardzo ładne mani, ale kształt płytki paznokciowej jeszcze piękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki efekt 4 dni po pomalowaniu? Jestem pod wrażeniem! U mnie wszystko schodzi bardzo szybko :(
    A pazurki bardzo ładnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak tak! jestem zaskoczona i mam ochotę teraz robić mani samymi farbkami ze względu na trwałość;D

      Usuń
    2. Nie dziwię się ;)
      Gdyby jakiś mani tak długo utzrymawał mi się na paznokciach też pewnie tylko ten bym robiła ;)
      a jeśli jeszcze tak ładnie wygla,a to już w ogóle ;)

      Usuń
  7. Nie potrafię wykonywać takich cudów, ale bardzo mi się podoba efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo proste wbrew pozorom tylko wymaga dużo czasu;)

      Usuń
  8. ale masz talent! podoba mi się.
    akrylowymi farbkami jeszcze nie malowałam, wypadałoby spróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;** Koniecznie spróbuj farbkami ! daj znać jak już coś stworzysz;)

      Usuń
  9. Twoje paznokcie wyglądają obłędnie :D. I'm in love! ♥

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...