czwartek, 11 grudnia 2014

Nowości z DDD

Witajcie, dziś to ja mogę się Wam pochwalić o co jestem bogatsza w zbiorach kosmetycznych;) Wczoraj odebrałam moje paczuszki, dziś sprawdziłam kilka kosmetyków i jestem zadowolona;)



Pokażę tylko te kosmetyki i rzeczy, które zamówiłam dla siebie. Prezenty wam oszczędze ;P





~ kominki



Zakupy w ezebra.
Niestety nie zdążyłam zamówić wszystkiego,  bo już o 6 rano  wielu rzeczy nie było w magazynach.



~ balsam, który posłuży mi jako baza do mojego balsamu DIY
~ nowy korektor pod oczy Rimmel Match Pefection 030 ( po pierwszym użyciu jestem pod wrażeniem)
~nowy batiste blush ( zapach już uwielbiam)
~ nowy żel pod oczy flos lek
~ puder wybielający zęby
~ KTC olejek kokosowy
( przepraszam za jakość zdjęcia ale niestety robione telefonem)






~farbki akrylowe do zdobień paznokci



Ostatnie zamówienie było z mazidełek;) To moje pierwsze rosyjskie kosmetyki, ciekawe jak się spiszą;)


~balsam syberyjski na łopianowym propolisie
~ lotion wzmacniający


Jak Wasze zakupy z DDD? 
Macie. któreś z wyżej wymienionych kosmetyków?


Pozdrawiam
nutkowa






12 komentarzy:

  1. Lotion wzmacniający jest świetny i przy tym cudnie pachnie.Mam nadzieję że będziesz zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję, zapach również mi się podoba;)

      Usuń
  2. Mnie udało powstrzymac się od zakupów podczas DDD :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara;) ja w tamtym roku przegapiłam, więc w tym musiałam;D

      Usuń
  3. Ja rowniez zrobilam zakupy na ezebra.pl i na mazidelka.pl :-) skusilam sie jeszcze na kupno nowej maski do wlosow Bamboo & Oils w internetowym sklepie Farmony :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo nie słyszałam o niej, ciekawe jak się spisuje;) Daj znać;)

      Usuń
  4. Ooo ciekawe nowości ;D Puder wybielający mam i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam żel Floslek i nie byłam z niego zadowolona. Czasem po nałożeniu czułam pieczenie i nie mam pojęcia dlaczego. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie nic nie piecze na szczęście;)

      Usuń
  6. Ja mam balsam na kwiatowym propolisie i całkiem fajnie się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...