piątek, 28 listopada 2014

DIY- Zrób sama pudełko na kosmetyki

Cześć, dziś pokażę Wam jaki domek zmajstrowałam ostatnio dla moich kosmetyków. Ciągle coś przybywa a dwie szuflady w komodzie w pokoju i w łazience to za mało;p










Co nam będzie potrzebne:
  • taśma klejąca
  • klej
  • nożyczki
  • stare pudełko po butach
  • papier ozdobny


Czas wykonania mniej niż kwadrans.
















Bardzo polecam zrobienie sobie takiego pudełka w domu, koszt niewielki a wygląda bardzo elegancko.

Generalnie w moim pudełku zamieszkały lakiery do paznokci, farbki arylowe, blaszki, stemple oraz ozdóbki. Wszystko i tak się nie zmieściło więc z czasem pewne zrobię drugie takie.
Kiedyś pokażę Wam jego zawartość ale to przy innej okazji.


Skusiłam kogoś na zrobienie takiego cudeńka?

Pozdrawiam
nutkowa

7 komentarzy:

  1. Fajnie wyszło:-). Przydały by się takie pudełka do pokoi dzieci, muszę ich namówić na oklejanie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie pudełka po butach są za małe:) ja mam takie spore z ikei:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też dlatego już planuję następne;)

      Usuń
  3. Super pomysł. Przede wszystkim zrobienie takiego pudełka nie wydaje się być strasznie trudne.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...