piątek, 1 sierpnia 2014

Tutorial: Kolorowe kwiatki na paznokciach!

Cześć, dzisiejszy post będzie krótki, przyjemny i interesujący w szczególności dla fanek kwiecistych paznokci;)
Pod  TYM postem,  pokazywałam Wam moje pierwsze mani z kwiatkami w roli głównej. Pisaliście jak zrobić takie cuda, więc dziś wychodzę Wam na przeciw i przedstawiam tutorial, czyli  jak krok po kroku zmalować szybko kwiatki na naszych pazurkach ;)

Zapraszam!

~ Malujemy paznokcie w kolorze, który posłuży nam za bazę, w moim przypadku był to biały.
~ Maczamy sondę (wykałaczkę, lub wkład od długopisu) w dowolnym kolorze.
 ~Maziamy ciapkę na paznokciu.
 ~Wybieramy inny kolor i maczamy sondę.
 ~Na poprzedniej ciapce nakładamy nowy kolor tak by lekko się połączyły ale żeby granice kolorów były widoczne.
~ dorabiamy listki
~ pokrywamy wszystko topem i gotowe!

Mam nadzieję, że nie przeszkadza Wam tutorial zrobiony na tipsie, ale po prostu tak było mi wygodniej;)

Na ''żywych'' paznokciach dla przypomnienia wygląda to tak :




Prawda, że to banalnie proste?;)
Dajcie znać jak Wam poszło.

Pozdrawiam
nutkowa

5 komentarzy:

  1. Ślicznie, ja w ogóle nie umiem malować takich ładnych zdobień na paznokciach:(

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie! ja jeszcze nigdy nie próbowałam zmalować takich różyczek ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe propozycja , muszę ją wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...