niedziela, 4 maja 2014

Wiosenne kwiatki od Golden Rose



 Pomimo iż wiosna za oknem nie taka jak powinna być,  postanowiłam stworzyć sobie kwiecisty wzór na paznokciach , który zawsze mi się marzył i podobał;)

Zapraszam do obejrzenia :

















 Pierwszy raz robiłam takie kwiatki i szczerze mówiąc nawet nie ćwiczyłam iż nigdzie na brudno tylko od razu zabrałam się do malowania ich na paznokciach.



















Do wykonania użyłam:








Paznokcie tak mi sie podabają, że cały czas je oglądam;D
Zawsze zachwycałam się takim wzorkiem u innych. Wykonanie jest proste, szybkie i bardzo efektowne;)


Jak Wam sie podoba?




 Przypominam o moim konkursie;) link Tu


Pozdrawiam
nutkowa

8 komentarzy:

  1. Wygląda super ! Też marzą mi się takie różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, wyglądają obłednie na żywo ;)

      Usuń
  2. Śliczne :) Uwielbiam różyczki na paznokciach. A powiedz jak Ci się spisuje ten top od Miss Sporty? Nie ściąga i nie pęka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. top rozmazuje wszelkie malowidła dlatego jeśli chce się nim pomalować warstwe wierzchnią trzeba zrobić to ze strasznym wyczuciem by czegoś nie rozmazać... ale po za tym nie pęka i jest w miarę trwały jednak polecam go jako baze pod lakier niż top na wierzch;)

      Usuń
  3. Cuudowne paznokcie ! ;D
    Na początku myślałam, że są to jakieś naklejki lub tipsy :D Perfekcyjne w każdym celu !
    Wiem, że to dziwnie zabrzmi, ale nie próbowałam jeszcze lakierów z Golden Rose, dobre są ? Długo się utrzymują w porównaniu do innych lakierów ?

    Zapraszam:
    http://capelli-sani.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne pazurki! na prawde swiwetne zrobilas to mani, lubie taki efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. można liczyć na jakiś instruktaż? bo wyszły przepięknie

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...