czwartek, 3 kwietnia 2014

Wiosenne ombre+ małe zakupy






 Hej, dziś pokażę Wam moje wiosenne ombre tylko trochę takie w innym wykonaniu;)
Co prawda to zdobienie nosiłam w zeszłym tygodniu ale nie miałam czasu na post a już czeka aktualizacja włosów, kolejne zdobienie i inne posty, które chciałabym Wam w tym miesiącu pokazać.



Zapraszam do oglądania.









 Do wykonania ombre użyłam:
  • bazy SH
  • GR 154
  •  dA VINCI 350
  • top SH
  • Gąbeczki
























 A tutaj moje ostatnie zakupy z allegro;)







Jak Wam się podoba mani?

Pozdrawiam
nutkowa

4 komentarze:

  1. Super, ale mogłyby byc wiosenne kolorki ;) ale te tez wygladaja super ;) zaprszam do mnie http://inspiracje-pazurkowe.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pazurki! Ale mnie jako fance horrorów, skojarzyły się z unurzanym we krwi;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe skojarzenie fajne o tym nie pomyślałam;)

      Usuń
  3. Świetne masz paznokietki :) Ja już swoje zapuszczam, często mi się łamią :(

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...