środa, 9 kwietnia 2014

Ulubieńcy marca 2014



Cześć, dziś post nieco inny niż wszystkie mianowicie postanowiłam wprowadzić serię postów, gdzie po zakończonym miesiącu będę Wam przedstawiać kilka  moich ulubionych kosmetyków, które w dany miesiącu były ze mną najczęściej.

Zaczynając od marca moi ulubieńcy to:




  • niezawodny suchy szampon Isana- bardzo go lubię,  w  TYM    poście przedstawiałam go Wam bliżej, zawsze będę po niego sięgać z racji jego niskiej ceny i skuteczności;
  • paletka cieni do powiek Lovely make up kit- chyba wszyscy ją znają, mam ją juz jakiś czas i od kąd ją kupiłam każdego dnia używam, kiedyś cieni do powiek używałam sporadycznie, tylko na wielkie wyjscia, imprezy, na uczelnie prawie wcale choć w szkole średniej częściej to teraz wróciłam do używania cieni właśnie za sprawą tej paletki, polecam tym, którzy jej nie mają lub nie lubią cieni- za jej sprawą się to napewno zmieni;)
  • korektor z AVONU- używam go już kilka lat, miałam różne korektory jednak ten jest mi najbliższy pod względem kolorytu, ja mam wersję Light, trwały, maskuje niedoskonałości i nie wygląda sztucznie na buzi;
  • balsam do ust EINSTEIN- baardzo lubię, w kilka sekund potrafi  wygładzić moje popękane, suche usta, jest to naprawdę ratunek dla moich ust w momencie gdy jest z nimi bardzo źle,  jest moim nr 1;
  • krem do rąk i paznokci Isana aloes- nie wymagam wiele od kremu ale tego żeby nawilżał, nie zostawiał tłustej, nieprzyjemnej wartwy i szybko się wchłaniał- to wszystko robi ten krem a do tego jest tani, polecam !

To tyle jeśli chodzi o mich ulubieńców w marcu;) 
Miałyście, któryś z tych kosmetyków/używacie któregoś?


Pozdrawiam
nutkowa

13 komentarzy:

  1. Ten krem do rąk również bardzo lubię i ostatnio namiętnie szukałam tej paletki, odwiedziłam kilka Rossów i jak już jedną jedyną znalazłam to...miała potłuczony i totalnie rozkruszony czarny cień :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eh to współczuję ja przy okazji ją kupiłam chociaż nie powiem, że się za nia rozglądałam ale jak o niej zapomniałam to się trafila;) ja czarnego nie używam narazie i to jest jedyny kolor nie użyty przeze mnie;D trzymam kciuki żebyś ją gdzieś dorwała;)

      Usuń
  2. Paletka swego czasu bardzo mnie kusiła. Niestety nigdzie jej nie znalazłam i jakoś mi przeszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak miałam do dnia kiedy idąc do kasy ją nagle zauważyłam;D

      Usuń
  3. Nie miałam żadnego z Twoich ulubieńców, ale Isanę uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie najlepszy suchy szampon, zwłaszcza gdy jest w prmocji za 5zł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak za cenę lubimy go najbardziej;D

      Usuń
  5. U mnie niestety krem do rąk Isany z aloesem się nie sprawdził ale ja lubię jak czuję mega nawilżenie na dłoniach, lubię tłustą konsystencję kremu, a ten ma bardzo leciutką konsystencję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy wymaga czegoś innego od kremu;) ja nie znoszę kiedy dłonie kleją mi się po kremie dlatego ten mi odpowiada bo tego nie robi;)

      Usuń
  6. Do zakupu cieni mnie namówiłaś:))

    OdpowiedzUsuń
  7. balsam do ust EINSTEIN faktycznie jest baaardzo fajny, mam i polecam każdemu

    OdpowiedzUsuń
  8. będę musiała rozejrzeć się za tym balsamem bo coś ostanio moje usta nie mają się najlepiej.A krem z Isany kilka dni temu właśnie skończyłam,i byłam nawet zadowolona,ale nie wiem czy kupie go ponownie bo w dorgeriach jest taki ogromny wybór :) Jestem ciekawa jak u mnie się sprwdzi ten suchy szampon,kupiłam do z dwa tygodnie temu ale jeszcze nie miałam okazji go używać

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam tej paletki, ale widzę ze zrobiła się bardzo popularna w blogosferze.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...