poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Aktualizacja włosów marzec 2014




Cześć, dziś najwyższa pora na post z aktualizacją włosów.

























                             luty                                                                                      marzec

Od razu przepraszam za jakość drugiego zdjęcia ale było robione w ekstremalnych warunkach a nie miałam czasu robić fotek innego dnia....


Pielęgnacja marca:


O-  Nivea LR, AiK
M- schauma z olejkiem arganowym, Aletrra z kofeiną
M- Henna Wax
Zabezpieczenie: serum GP, serum A+E Biovax
oleje: olej lniany przed każdym myciem
płukanki----- 
wcierka : 3x joanna rzepa
inne: suchy szampon, imbir, 1x laminowanie maseczką MARION

Pielęgnacja w marcu jak widać skromna, ogólnie ostatnio jakoś nie mogę znaleść czasu by posiedzieć z maseczką na głowie a nie wspomnę o oleju także w kwietniu jeszcze biedniej będzie. 
Dobrze zrobiła mi akcja włosomaniaczek, ponieważ miałam motywację do olejowania włosów, do tego celu wybrałam olej lniany, który bardzo lubię i na moich włosach spisuję się świetnie.
Zauważyłam większe wygładzenie włosów, mniejsze elektryzowanie się ich oraz nawilżenie.



Plany na kwiecień:
  • zażywać zakupione skrzyp po 1 tabl/dziennie
  • dalej stosować imbir jako dodatek do maseczek 
  • zużywać stare kosmetyki 


To tyle ode mnie, jak tam Wasze włosy?
Pozdrawiam
nutkowa

4 komentarze:

  1. Widać dużą poprawę. Też brałam udział w akcji olejowania i dzięki niej wyrobiłam w sobie taki nawyk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również od niedawna używam serum GP do zabezpieczania końcówek. Olej lniany na pewno kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście włosy wyglądają lepiej, nie takie suche. Lnianego oleju jeszcze nie używałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać że włosy mają się coraz lepiej :) Ja również zamierzam używać masek z imbirem ale będę go uzywać na zmiane z cynamonem.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...