niedziela, 30 marca 2014

Szybki, tani sernik gotowany!






Hej, dziś post dość odbiegający od tematyki bloga ale już dawno miał taki powstać i dziś się przełamałam;)
Przedstawię Wam przepis na szybki sernik bez pieczenia w sam raz na deser.
Korzystając z tego, że jestem w domu na weekend postanowiłam wykorzystać przepis znaleziony w necie na taki sernik, oczywiście przepis trochę podrasowałam i same zobaczcie co mi z tego wyszło;)




Czego potrzebujemy:

  • 0,5 kg twarogu połtłustego
  • 0,5 szklanki mleka
  • 3 duże łyżki budyniu waniliowego/śmietankowego w proszku
  • 3 jajka
  • 5,5 dużej łyżki cukru
  • rodzynki
  • banan
  • aromat wg uznania




Przygotowanie:



Twaróg mielimy conajmniej 3 razy ( ja to zrobiłam 5 razy;) ), dodajemy do niego budyń, cukier i mleko po czym miksujemy na gladka masę. W trakcie miksowania dodajemy żoltka jaj, aromat i miksujemy dalej.
Kiedy uzyskamy gładką konsystencję dodajemy ubitę na sztywno białko jaj i mieszamy lyżką. Całość wlewamy do rondelka i gotujemy 10-15min ciągle mieszając, bo masę łatwo jest przypalić. Po wystawieniu masy dodajemy rodzynki, zamoczone i odsączone uprzednio z wody i mieszamy całość po czym  wlewamy do pucharków, miski lub innego naczynia w którym chcemy mieć sernik.









Masa po zmiksowaniu  wszystkich składników powinna wyjść gładka jak na zdjęciu:





Mi wyszły 4 porcje idealnie bo tylu domowników jest u mnie;)



 Na spodzie pucharków ułożyłam pokrojone banany i trochę rodzynek, na wierzchu przydekorowałam tymi samymi składnikami. Na koniec nasz sernik wkładamy na kilka godz do lodówki, po wystygnięciu, aby się schłodził.




Robiłyście taki sernik?
Może ktoś wypróbuje ten przepis, polecam!
Nutkowa

1 komentarz:

  1. Wygląda pysznie i wydaje się być naprawdę prosty, wypróbuję lubię takie proste i nieskomplikowane przepisy!:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...