wtorek, 4 marca 2014

Nowości lutego, kolejne...

 Cześć, dziś zaprezentuje Wam moje nowości, które zakupiłam jeszcze w lutym;)
Jak tylko dowiedziałam się od Was, że w GR jest promocja, nie mogłam się powstrzymać
 i nie zamówić poniższych lakierów;) do tego ta cena aż żal byłoby nie kupić, co prawda w planach miałam tylko 3sztuki kupić stacjonarnie ale za o wiele wyższą cenę to i tak nie żałuję zakupu.
Być może część z Was widziała to zdjęcie na facebooku, w grupie lakieromaniaczek.

Całość prezentuję się następująco:







Może to nie są jakieś wielkie zakupy, bo dobrze wiem, że niektóre dziewczyny kupują tyle lakierów jednego dnia a następnego kolejne tyle ale jak dla mnie to zdecydowanie wystarczająco. Ten zakup definitywnie powiększył moją kolekcję i aż nie mogę doczekać się kiedy zbiorę je wszystkie razem w jednym miejscu i zrobię posta. Licząc na oko mam ich +/- 40 sztuk także nie jestem jakąś zaawansowaną lakieromaniaczką. 
Mam tyle pomysłów na zdobienia i sama nie wiem kiedy je wszystkie zaprezentuję a tym bardziej teraz jak przybyło mi tyle kolorków, będę mogła bawić się przez długi czas;)
 

Ostatnio byłam także z wizytą w Łodzi.
Mój chłopak nie musiał mnie na tę wycieczkę długo namawiać, chyba wiadomo dlaczego;) Od dawna myślałam o zrobieniu zakupów w sklepie allepaznokcie ale skoro miałam okazję być tam osobiście sprawiło mi to podwójną przyjemność. Nie planowałam wielkich zakupów, tak więc jak tylko weszłam to zamotałam się przy lakierach do paznokci ale dalej poszło już całkiem dobrze. Przeszłam cały sklep nie rozglądając się panicznie po tych wszystkich kosmetykach i na końcu wylądowałam przy kasie, gdzie poprosiłam o... same zobaczcie




Jak widać torba wypakowana po brzegi;p






A zakupiłam jedynie: sonde do paznokci, korektor lakieru oraz mały pędzelek do zdobień.



Bez zbędnych pokus w pośpiechu wyszłam ze sklepu, żeby nie słyszeć tych wszystkich głosów ,,Kup mnie!'' ;) Nawet mój chłopak był bardziej zainteresowany tym co jest na półkach niż ja. Po tym przeżyciu stwierdzam iż posiadam silną wolę, w mniejszym lub większym stopniu ale jest;)

Jak tam Wasze zakupy?

Pozdrawiam
nutkowa

2 komentarze:

  1. Bardzo fajne kolorki tych lakierów:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również podobają się kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...