niedziela, 23 marca 2014

Isana suchy szampon na sytuacje awaryjne!

Cześć, dzisiejszy  post będzie dotyczył mojej recenzji suchego szamponu Isana.
Produktu tej marki używam od ponad roku i powiem szczerze, że nie mam ochoty próbować innych firm. Wiele plusów zalicza ten szampon do udanych i jednocześnie godnych polecenia.



Produkt bardzo przydatny jeśli np. budzimy się rano i nasza fryzura nie nadaje się na wyjście z domu bo włoski są zbyt ulizane lub przetłuszczone. Osobiście bardzo się cieszę, że zaczęłam stosować suchy szampon, ponieważ nie raz uratował moje włosy przed kompromitacją a ja nie muszę się martwić rano, że włosy będą przetłuszczone i  nie zdążę ich umyć( czego nigdy rano nie robię!).


Jak każdy suchy szampon, znajduję się w butelce z atomizerem, która jest wygodna w użyciu, przycisk się nie zacina i nie przepuszcza produktu poza butelkę.
Cena, jest przystępna ponieważ na promocji w Rossmannie możemy kupić ten szampon już za 6zł także chyba nie ma konkurencyjnego szamponu pod względem ceny. (regularnie ok 10zł)

Dostępność jak wspomniałam wcześniej tylko i wyłącznie drogerie Rossmann.

Zapach: jak dla mnie nie jest męczący czy jakiś ostry, wręcz przeciwnie lubię jego zapach, który potrafi utrzymywać się na włosach przez większość dnia.


Moja opinia o produkcie:

Po użyciu tego produktu moje cienkie i rzadkie włosy uzyskują efekt push-up,który bardzo lubię.
Włoski są mega uniesione, puszyste, trochę sztywne ale jest to dla mnie jak najbardziej na plus, co najważniejsze wyglądają na świeżo umyte bez oznak przetłuszczania się.
Jedyny minus( da brunetek)to biały nalot, który uzyskujemy zaraz po aplikacji i który trzeba dobrze rozczesać szczotką by nie było śladu na naszych włosach. Oczywiście posiadaczki jasnych włosów nie będą miały z tym problemów, jednak szatynki i brunetki bardziej. Ja jestem posiadaczką włosów blond o lekko ciemnym kolorze u nasady dlatego po użyciu szamponu włosy wydają się nieco jaśniejsze ale nie siwe, czy białe;)
Generalnie polecam ten produkt każdej osobie, która jeszcze nie miała okazji używać suchych szamponów. Moim zdaniem Isana jest najbardziej odpowiednim kosmetykiem jeśli dopiero zaczynamy bawić się z suchymi szamponami. Cena skłania do przetestowania a w razie co wiele nie tracimy to tylko kilka zł.



Używałyście kiedyś tego szamponu/używacie nadal?
Jakie jest Wasze zdanie na jego temat?


Pozdrawiam
nutkowa

11 komentarzy:

  1. miałam go wiele razy i kiedyś spisywał się fajnie, ale jak kupiłam go ostatnio to efekty mnie nie zadowalały:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm ciekawe czemu... mam nadzieje, że nie zmienili tylko składu teraz;/

      Usuń
  2. Używam szamponu z Batist, szczególnie uwielbiam ten różowy 2xxl czy jakoś tak. Ale czytam już kolejną pozytywną recenzję szamponu z Isane, że być może się na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze nie próbowałam batiste, porównując cene jednak wole ten ale kto wie może kiedyś odżałuje;)

      Usuń
  3. Aż wstyd przyznać, ale jeszcze żadnego suchego szamponu nie używałam :D A czy ta Isana ma w składzie alkohol..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Butane, Aluminum Starch, Octenylsuccinate, Alcohol denat., Parfum, Hexyl Cinnamal, Aqua, Distearyldimonium Chloride, Isopropyl Alcohol.
      Pomimo takiego składu nie narzekam na włosy i nie zauważyłam by się niszczyły, wiadomo, że nie stosuje go codziennie tylko raz lub dwa razy na tydz;)

      Usuń
  4. Niestety, ja nie podzielam Twojej opinii. Dla mnie już sam zapach jest okropny i przypomina odświeżacz do butów scholla a poza tym ja mam włosy niskoporowate więc zawsze są błyszczące i lejące. Po tym szamponie są matowe i efekt jest dosłownie chwilowy. Nie mówiąc już o tym, że włos matowy to już nie mój ciepły brązowy odcień ;-)
    Natka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak masz racje osoby, które mają włosy niskoporowate mogą mieć inne zdanie na jego temat, nie wziełam tego pod uwagę bo sama mam wysokoporowate co za tym idzie często matowe więc ja tu nie widze problemu z jego stosowaniem;)

      Usuń
  5. Jak długo utrzymuje się efekt po użyciu tego szamponu?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy ile go użyjemy, jeśli dużo to efekt jest całodniowy a nieraz zdarzyło się, że na drugi dzień jeszcze włosy były ''świeże'' za jego udziałem;)

      Usuń
  6. kupiłam ostatnio suchy szampon w internecie w sklepie BOSCO DESIGN i jestem zachwycoan

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...