środa, 19 marca 2014

Błyszczący top na safari nr 337, czyli kolejny mani



Cześć, dziś pokażę Wam mani, który preferuje w tym tygodniu.
Pogoda nas nie rozpieszcza dlatego zrezygnowałam ze zrobienia typowo wiosennych wzorków na rzecz czegoś w ciemniejszym kolorze, poza tym dawno chciałam zrobić takie właśnie mani;)












 Do wykonania użyłam:
  • bazy SH
  • Safari nr 337
  • brokatowy top BK
  • top coat SH












 Jak Wam się podoba? Jakie wzorki proponujecie na taką pogodę?

Pozdrawiam
nutkowa

2 komentarze:

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...