czwartek, 13 lutego 2014

Valentines day in my nails! - czyli moje pierwsze walentynkowe mani

 Hej kochani,
 moja propozycja jest prosta lecz pracochłonna, jeśli wykonujemy serduszka własnoręcznie, jednak wydaje mi sie, że z racji takiego święta można się trochę pomęczyć ze zdobieniem;)
To jest mój pierwszy mani na walentynki, nigdy nie bawilam się w takie zdobienia ale chyba nie wyszlo najgorzej;p













Do zrobienia mani użyłam:





Mój top coat, z którym się nie zbyt polubiłam iż rozmazuje wzorki...po wyschnięciu pokryłam paznokcie topem po czym okazało się, że serduszka się lekko bo lekko ale rozmazują;/ niestety zawiodlam się na nim i wychodzi na to, że nadaje sie jedynie jako baza pod lakier.














Serduszka wykonałam wykałaczką oraz sondą, którą zastąpił mi wypisany wkład od długopisu;)


Jak sie Wam podoba? Zdobiłyście pazurki na walentynki?

Pozdrawiam
nutkowa

4 komentarze:

  1. fajnie wyszło :) u mnie też walentynkowe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłam, widziałam i również fajne mani wykonałaś;)

      Usuń
  2. Jak najbardziej idealne na walentynki ! :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...