sobota, 1 lutego 2014

Pierwsze urodziny bloga!




Witam, wszystkie moje czytelniczki a także przypadkowych odwiedzających;) dziś mój blog skończył roczek;D tak dokładnie rok temu zebrałam się w sobie i założyłam tego bloga a wszystko po to by w jednym miejscu móc zapisywać swoje spostrzeżenia na temat pielęgnacji włosów.
Od jakiegoś czasu jednak na moim blogu nie goszczą same włosy a mianowicie pojawiają się posty typowo paznokciowe- to moja druga miłość,  której dawno nie ujawniałam a nawet trochę o niej zapomniałam z nadmiaru obowiązków... 




Do tej pory mój blog chce oglądać:



Bardzo się cieszę, dla mnie to bardzo dużo osób, zakładając na początku, że pewnie nikt nie będzie chciał czytać mojego bloga;)
Nigdzie się nie ogłaszam ani nie piszę komentarzy typu: ładny blog, zapraszam do mnie bla bla...obs za obs itd itp.....
Moim zdaniem jeżeli kogoś zainteresowała treść bloga powinien sam decydować czy chce go obserwować czy też nie tak samo z wizytami... nie możemy kogoś na siłę zmusić by odwiedził naszego bloga, czy też zostawił komentarz.
 Niestety wiele razy będąc u Was na blogach widzę w komentarzach takie rzeczy i zastanawiam się co te osoby myślą pisząc takie rzeczy.
Według mnie bardziej cieszy jeśli ktoś z własnej woli chce obserwować naszego bloga aniżeli mamy go do tego zmusić i cieszyć się z 1256678987655 obserwatorów, którzy mają nas gdzieś i nie czytają postów.


To tylko takie moje przemyślenia, mam nadzieję, że nikt nie zrozumie tego opacznie, przecież każdy ma prawo wyrażać swoje zdanie;)


Co do bloga, to napewno będzie się rozwijał;) mam wiele planów na ten rok a nawet na ten miesiąc co mam nadzieję niedługo same zobaczycie;)
Dalej będą prezentowane posty o tematyce włosowej, mam w planach pisać więcej recenzji i to nie tylko produktów do włosów ale i do twarzy, paznokci itp.

Jeśli macie jakieś propozycje,  co chętnie byście chciały zobaczyć na blogu,  piszcie;)

Pozdrawiam
nutkowa

13 komentarzy:

  1. Sto lat na blogosferze ;-)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak.. Ogłaszanie sie u kogoś, skąd ja to znam.. Tylko wejdę na bardziej popularnego bloga to jak tylko zjadę w dół no to oczywiście musi byc pytanie ''obserwujemy?'' - no bo jakby inaczej.
    Albo drażni mnie tez to jeśli ktoś nie czyta posta tylko od razu w komentarzy wpisuje, ''fajny blog'' i oczywiście swoje namiary musi zostawić... Wrr.. xd
    O to gratuluję wytrwałości, to już Rok ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo a nieczytanie posta i komentowanie z reklamą swojego bloga to szczyt bezczelności... niestety są takie obiekty w blogosferze

      Usuń
  3. jakieś rozdanko???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi anonimku dziekuje za przypomnienie;p oczywiście myślę nad rozdaniem, tylko narazie zbieram kase i kolekcjonuję rzeczy ale takie rozdanko napewno się pojawi u mnie na blogu, prosze o cierpliwość;)

      Usuń
  4. Gratuluję wytrwałości ! :) Widać poprawę stanu włosów i nie ukrywam, że jest to ogromna motywacja zapewne nie tylko dla mnie , ale dla innych cienkowłosych włosomaniaczek.

    Ja mam również cienkie i delikatne włosy, dlatego tymbardziej mocno Ci kibicuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej miło mieć taka duszę, która trzyma za mnie kciuki i ma ten sam problem co ja z włosami;) to też jest dla mnie motywacją;D

      Usuń
  5. Mojemu blogowi w sumie tez niedługo stuknie roczek, ale to dopiero za 2 miesiące ;)
    Wszystkiego najlepszego oraz dalszego rozwoju bloga życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to już niedługo;) sama nie wiem kiedy ten rok zleciał;)

      Usuń
  6. Gratulację, życzę Twojemu blogowi wielu cudownych lat w blogosferze :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję !
    Życzę kolejnych lat w blogosferze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje i oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...