niedziela, 16 lutego 2014

Nowości lutego i nie tylko!

Cześć;) w dzisiejszym poście na początek zapomniane zakupy ze stycznia a w dalszej części już aktualne lutowe;)


Na początek moje zamówienie z ezebry: 





  • pilniczek a raczej pilnik od Sally Hansen- myślałam, że będzie mniejszy żebym mogła go nosić w torebce, jednak taki gigancior przyszedł;D
  • żel do skórek z Manhatanu
  • top i baza od Sally Hansen
  • Top i baza od miss sporty
  • balsam do ust, uwielbiam go !!
  • tusz do rzęs z Manhatanu, zamawialam granatowy a przyszedl czarny, oczywiście powiadomiłam otym fakcie firme i otrzymałam zwrot pieniędzy ale tusz zostal... niew potrzebuje kolejnego czarnego tuszu więc gdyby ktoś byl chetny odsprzedam;)




toppery, które dają piekne efekty na paznokciach, ten z prawej prezentowany już TYCH  POSTACH



Przypadkowa wizyta w rosie i przypadkowe małe zakupy;)
  • chusteczki do higieny intymnej idealne do torebki
  • paletka Lovely make up kit, którą ma każda blogerka i przez to mam ją i ja;D pomimo, że rzadko używalam cieni do powiek, te są doskonale pod względem kolorystycznym jak dla mnie, każdy znajdzie w niej swój kolor a ja osobiście od momentu zakupu używam jej codziennie;)










Bluzeczka ze skórkowym akcentem;)
niestety kolor nie jest w pełni odzwierciedlony;/









Jak tam Wasze zakupy?

Macie, coś z powyższych bohaterów u siebie?

Pozdrawiam
nutkowa

4 komentarze:

  1. Uwielbiam top od Sally Hansen. Jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletka jest fajne, czaję się na nią od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ostatnio zakupiłam tą paletke z Lovely i jestem bardzo zadowolona :) Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne masz kolorki tych lakierów do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...