czwartek, 20 lutego 2014

Małe co nie co dla paznokci+ promocja w Golden Rose




Hej;) jeśli nie wszystkie wiedzą, to macie okazję póki jeszcze trwa a mianowicie promocja w Golden Rose na kosmetyki do ust, twarzy i paznokci na stronie internetowej sklepu LINK
Ja sama skusiłam się na łakocie ale jakie to pochwalę się jak przyjdą;) promocja trwa do wyczerpania zapasów także spieszcie się bo na dzień dzisiejszy już nie ma wszystkich kosmetyków, ubolewam nad tym ale trudno.

Wczoraj towarzysząc mamie na zakupach zakupiłam ozdóbki do paznokci, za którymi chodzilam szmat czasu ale zawsze mi nie odpowiadały;)
Zdjęcie nie zbyt wyraźne bo robione wieczorem przez tel... przeróżne wzorki a do tego prawie wszystkie ozdóbki są holograficzne;)


Możecie wybrać 3 słoiczki, ponieważ mam zamiar właśnie 3 szt. oddać do rozdania, nad którym intensywnie myślę i zbieram nagrody po mału;)





To tyle, trzymajcie się;)
Nutkowa

2 komentarze:

  1. o, nie wiedziałam nic o tej promocji, zaraz coś wrzucę do koszyczka :D a ozdoby śliczne, mnie najbardziej się podobają wszystkie różowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rozkosz dla oczu :)))
    wciąż trwa u mnie Walentynkowy Konkurs - Serdecznie Zapraszam :)))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...