piątek, 7 marca 2014

Aktualizacja włosów luty 2014r.




 Hej, dziś przybywam z lekko opóźnioną aktualizacją z pielęgnacji włosów w lutym;)


























             styczeń                                                                                              luty      

Włosy wykazują tendencję do falowania się w połowie  długości, dlatego po rozczesaniu trochę się puszą, końce jak zwykle proste jak druty;D


Pielęgnacja lutego:
O- Isana różowa, Nivea LR
M- schauma z olejkiem arganowym, Aletrra z kofeiną
M- Henna Wax, BingoSpa drożdżowa, BingoSpa i 5 Alg
Zabezpieczenie:  jedwab marion, serum GP, serum A+E Biovax
oleje----------
płukanki----- 
wcierka-------
inne: suchy szampon, suszenie suszarką sporadycznie, prostowanie 2x


Na początku marca podciełam o kilka cm końcówki.
W marcu postanowiłam nareszcie wrócić do olejowania i pomoże mi w tym akcja Anwen





Postanowienia na marzec:
  • olejować, do tego użyję oleju lnianego;
  • znaleźć czas na wcierkę;
  • zaprzestać suszenia wgl bo trochę tym włosy wysuszyłam, pomimo suszenia chłodnym nawiewem


Pozdrawiam
nutkowa

5 komentarzy:

  1. Jak spisuje się u Ciebie serum Green Pharmacy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No moich wysokoporowatych końcówkach jak najbardziej idealnie;) wygładza, odżywia, nawilża a co najważniejsze końcówki nie strączkują się po nim;)

      Usuń
  2. tak troszkę tylko się puszą, ale po olejowaniu już nie powinny tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo jestem ciekawa, jak Twoje włosy będą wyglądać po miesiącu akcji z olejowaniem :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...